رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از اجرای طرح نیابت خبر داد و افزود: این طرح در قالب اهداف بشر دوستانه هلال احمر اجرا می شود که براساس آن داوطلبان به نیابت فرزند، امورات سالمندان و معلولان را در خانه ها برعهده می گیرند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران فرح ناز رافع به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر با گروهی از داوطلبان و مسئولان سازمان از آسایشگاه کهریزک بازدید کردند این بازدید با هدف یک اقدام بشردوستانه همراه با دادن هدایا و شاخه گل سرخ همراه بود.
رافع در درباره این طرح خاطرنشان کرد:هم اکنون بسیاری از سالمندان و معلولان کشور در خانه های خود با فرزندانشان زندگی می کنند و از این تعداد گروهی امکانات یا تسهیلات مناسب برای گذران امورات شخصی خود ندارند. به عنوان نمونه بسیاری از سالمندان یا معلولان که در خانه تنها می شوند برای خرید مایحتاج،تفریح ،پیاده روی و حتی رای دادن و ... مشکل دارند.
رئیس سازمان داوطلبان نیابت خبر داد و افزود: در این طرح داوطلبان هلال احمر به نیابت از فرزندان معلولان و سالمندان پس از انجام مراحل قانونی و مکاتبات لازم امورات سالمندان و معلولان را انجام می دهند.
رافع گفت:این طرح در سال جاری حتی اجرا می شود و می تواند شادابی ،نشاط،طراوت،سرزندگی و معنای جاری بودن و زنده بودن را برای این قشر از جامعه محقق کرده و نقش هلال احمر را در یاری رساندن به همنوع پررنگ تر کند./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار