متهم(الف.ف) در دفاع از خود گفت: برادرم من را با حرف هاي واهي خام كرد و من از اختلاس خبر نداشتم.

 به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، متهم (الف.ف) در ادامه ششمين دادگاه اختلاس بيمه در جايگاه قرار گرفت.

وي به اتهام معاونت در اختلاس توام با جعل و تشكيل شبكه چند نفره با همكاري كاركنان بيمه و وصول چك ناشي از اختلاس به مبلغ 132 ميليون و 183 هزار ريال در جايگاه حاضر شد و به دفاع از خود پرداخت.

اين متهم گفت: اتهامات مندرج در كيفرخواست را قبول ندارم و چك ها را در يك مدت زمان طولاني  از برادرم دريافت كرده بودم چك ها را نقد مي كردم و وجوه را به برادرم تحول مي دادم.

وي با بيان اينكه به هيچ عنوان فكر نمي كردم كه نيت اختلاس در اين مسئله وجود داشته باشد اظهار داشت: توجيهاتي كه براي من از سوي برادرم مطرح مي شد اين گونه بود كه اين پول ها مربوط به ارباب رجوع است و پرونده ها براي اينكه به نتيجه برسد مدتي زيادي طول مي كشد به همين دليل مي خواهيم كه شما اين پول ها را نقد كنيد تا ما زودتر پول ارباب رجوع را پرداخت  كنيم.

 متهم(الف.ف) گفت:‌اين توجيهات برايم قابل قبول بود و حتي به من گفته بودند كه پشت چك ها را اشتباه بنويس تا دچار دردسر نشوي چون نمي خواهيم همه چك ها به نام يك نفر باشد.

وي در آخرين دفاعيات خود گفت: من قسم مي خورم كه از اختلاس هيچ خبري نداشتم و تا به حال با چنين چيزي مواجه نشده بودم، ضمن اين كه برادرم من را خام كرد./پ3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار