متهم (م.ف.الف) در آخرين دفاعيات خود گفت: از اختلاس هيچ اطلاعي نداشتم و پول 4 فقره چک وصول شده را به (د.ف) تحويل دادم.

به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، ذبيح زاده نماينده دادستان کيفرخواست يکي ديگر از متهمين اختلاس بيمه را قرائت کرد.

 متهم (م.ف.الف)  29 ساله و متهم به معاونت در اختلاس توأم با جعل و تشکيل شبکه چند نفري و همکاري با کارمندان بيمه و وصول 4 فقره چک به مبلغ 925 ميليون و 680 هزار ريال است.

در ادامه قاضي متهم(م.ف.الف) را به جايگاه فرا خواند تا دفاعيات خود را ارائه کند.

اين متهم  در جايگاه حاضر شد و گفت: من 4 فقره چک را وصول کردم و پول آن را به (د.ف) داده ام و هيچ وجهي نيز در قبال وصول چک ها از وي دريافت نکرده ام.

متهم ادامه داد: چک ها را کامل نمي خواندم چون فکر مي کردم که ممکن است حادثه اي و سرقتي صورت بگيرد.

قاضي از متهم پرسيد: آيا چک ها به نام شما صادر شده بود؟متهم پاسخ داد: بله، چک ها در وجه من صادر شده بود.

قاضي پرسش ديگري از متهم مطرح کرد و  پرسيد: آيا برايتان سوال برانگيز نبود که چرا چک هاي دولتي در وجه شما صادر مي شو؟

متهمدر پاسخ به اين سوال، گفت: خير، چون (د.ف) به من مي گفت که بابت انجام امور اداري بايد چک ها به نام شما صادر شود به همين دليل جاي سوالي براي من باقي نمانده بود.

قاضي به متهم گفت: چه ارتباطي با(د.ف) داشتيد؟ متهم در پاسخ به اين سوال قاضي اظهار داشت: ما يک رابطه دوستي با يکديگر داشتيم و زماني که من قصد تعويض ماشينم را داشتم و بيمه آن رو به اتمام بود مي خواستم از وي کمک بگيرم که بيمه را سه ماهه يا 6ماهه براي من رد کند.

در ادامه روند رسيدگي به اختلاس بيمه ايران در دادسراي کيفري نماينده دادستان در جايگاه حاضر شد و به دفاع از کيفرخواست پرداخت ذبيح زاده افزود: از ( م.ف.الف) سوال شده است که آيا در مقابل وصول چک ها، مبلغي را دريافت کرده است يا خير؟ و متهم پاسخ داده است که  (د .ف) مبلغي را به عنوان قرض به من داده بود و من توان پرداخت آن را نداشتم لذا در مقابل پول قرض گرفته شده اين کار را براي وي انجام دادم.

نماينده دادستان از متهم پرسيد: آيا آدرس و تلفن ها را درست مي نوشته است يا خير؟ متهم پاسخ داد: آدرس ها واقعي بود يا آدرس منزل پدرم را مي نوشتم و يا منزل خودم را درج مي كردم.

قاضي مديرخراساني از متهم خواست تا آخرين دفاعيات خود را ارائه کند و متهم در آخرين دفاعيات خود گفت: از اختلاس هيچ اطلاعي نداشتم و قبل از اينکه چک ها را براي وصول به من تحويل بدهد من پول را از (د.ف)قرض گرفته بودم.

وي افزود: در قبال وصول چهار فقره چک هيچ مبلغي را از(د.ف) دريافت نکردم و تمام پول وصول شده را به وي تحويل دادم./پ3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار