مجهز ترين سالن وزنه برداري خاورميانه در اصفهان به صورت كاملا غير رسمي با برگزاري كلاس هاي مربي گري افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران در حالي كه قرار بود در حدود 8 ماه پيش مجهز ترين سالن و خانه وزنه برداري در استان اصفهان با هفته اول ليگ برتر وزنه برداري در سال 90 در آبان ماه افتتاح شود ولي به خاطر برخي از مشكلات از جمله انشعاب گاز، عدم نصب صندلي ها و فراهم نكردن هاتر از سوي فدراسيون وزنه برداري به ماههاي آينده موكول شد و هفته اول به هفته چهارم ليگ برتر وزنه برداري انداخته شد تا هر جوري شده اين سالن افتتاح شود.

شايان ذکر است، فدراسيون وزنه بردراي به عنوان متولي وزنه برداري ايارن چرا اصرار به ساختن يك سالن با تمام امكانات  است ولي وسايل اوليه افتتاح اين سالن را در اختيار هيئت وزنه برداري استان اصفهان نمي گذارد.

لازم به ذکر است، فدراسيون وزنه برداري به هيئت وزنه برداري استان اصفهان اطلاع داده است كه يك دوره كلاس مربيگري وزنه برداري درجه 3 را در اين سالن برگزار كنيد تا كمي براي افتتاح رسمي آماده شويد.

گفتني است، از امروز شنبه 6 خرداد كلاس ها درجه 3 مربيگري كه آن قدر هم براي فدراسيون ارزش ندارد تا اطلاع رساني كند به سالن مجهز خاورميانه سپرده شده است تا اين كلاس ها با بهترين مدرسان و مربيان پيگيري شود و طبق روال با مدرس مصطفي حكمت پور رئيس استعداديابي فدراسيون وزنه برداري برگزار شد تا قبل از افتتاح را نيز شاهد باشيم.

گفتني است، سالن وزنه برداري اصفهان پس از برطرف كردن ايرادات ، نصب صندلي و وصل انشعاب گاز هنوز با كمبود هاتر وزنه برداري مواجه است با اين كمبودها فدراسيون يك برنامه مربي گري را براي مربيان اصفهاني داير كند.

لازم به ذكر است، قرار بود روز 3 خرداد مصاف با سالروز آزادسازي خرمشهر اين سالن با تمام امكانات هم چون نام خود كه به عنوان مجهز ترين سالن وزنه برداري در خاورميانه افتتاح شود ولي به صورت رسمي اين سالن افتتاح نشد تا به صورت خود جوش و به خاطر خاك نخوردن مابقي وسايل سالن افتتاح بدين صورت آغاز به كار كرد.

در پايان شايان ذكر است مسئولان ورزش استان اصفهان هنوز منتظر وقت دادن براي افتتاح رسمي سالن وزنه برداري اصفهان از سوي مسئولان وزارت ورزش مي باشند تا به اصفهان بيايند و بالاخره اين سالن را پس از 9 ماه افتتاح كنند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار