رئیس اداره آموزش شهروندی منطقه 3 گفت: شهرداری این منطقه در جهت ارتقای سطح آموزشی و رفاه حال دانش آموزان 75 مدرسه را در سطوح این منطقه تجهیز کرده است.

فاطمه بلوری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: طی سال گذشته تعداد 75 مدرسه و مرکز آموزشی در سطح این منطقه با اجرای طرح های عمرانی، زیبا سازی ، برنامه های فرهنگی و اهدای اقلام ورزشی و کتاب تجهیز و بهسازی شد.
وی روکش آسفالت محوطه داخلی ، تعمیر و تجهیز سرویس های بهداشتی، ایزوگام پشت بام، بهسازی تاسیسات و رنگ آمیزی محوطه و دیوارها،‌نصب دستگاهها و اهدای اقلام ورزشی، بازسازی و مفروش کردن نمازخانه ها و اهدای سجاده، ارائه خدمات سلامت و آموزش شهروندی و اجرای جشن ها و برنامه های فرهنگی را در مدارس از مهمترین خدمات ارائه شده به مدارس و مراکز آموزشی عنوان کرد.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت سلامت جسمی دانش آموزان در پیشرفت تحصیلی آنان از تعیین سلامت حدود 3 هزار دانش آموز این منطقه در سال تحصیلی جاری خبر داد و افزود: از سوی دیگر به منظور شاداب سازی دانش آموزان و ارائه مفاهیم آموزشی به آنان، تعداد 24 باب مرکز آموزشی در سال گذشته نقاشی دیواری شدند.
رئیس اداره آموزش های شهروندی منطقه 3 ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی را یکی از اهداف مورد نظر این اداره برشمرد و افزود: در این راستا تعداد 14 هزار جلد کتاب به کتابخانه مدارس اهدا شد که این کتابها براساس نیازهای دانش آموزان تامین شده است.
وی با اشاره به اینکه این اداره همواره با مدیران و مربیان مدارس در تعامل است تا ضمن شناسایی نیازهای آنان ، برنامه های مختلف فرهنگی را در این مرکز اجرا کند افزود: در حال حاضر طرح هایی همچون شهر در دست بچه ها نیز در سطح مدارس در حال اجرا است که این طرح ها علاوه بر افزایش اعتماد به نفس کودکان و نوجوانان تاثیر به سزایی در مشارکت پذیری و آموزش آنان به عنوان آینده سازان کشور دارد./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار