معاون فنی و عمران منطقه 4 گفت:در آستانه فرارسیدن فصل تابستان 32 بوستان محله ای و فرا منطقه ای برای اوقات فراغت شهروندان شمال شرق تهران باز پیرایی و بهسازی شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، بهمن محبوبی ضمن بیان این مطلب افزود:به منظور استفاده بهینه خانواده ها از فضای بوستان ها برای گذراندن اوقات فراغت ،طرح فوریتی بهسازی معابر و باز پیرایی بوستان ها از اواخر سال 90 در سطح منطقه اجرا شد که مهمترین آنها بهسازی 32 بوستان محله ای و منطقه ای با هدف استفاده جوانان و نوجوانان از فضاها و مراسم تفریحی و ورزشی در بوستان ها و سطح معابر بود.
معاون فنی و عمرانی منطقه 4 ادامه داد:در این طرح بوستان های اردیبهشت ،علی بخشی،رهنمون،تبریزی،معلم ،مجیدیه،ملت،شاه رضایی،نازک،شادی،الغدیر،یاس،پروین،گلشن،سحر،ابوذر،ختمی،میدان اشراق،حاشیه ای  خیابان های شهید زهدی،شقایق،شورا یاری،گلستان،نرگس،ساحل،حکیمیه و پلیس مرمت و بهسازی شدند.
حمید ناصحی معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 4 در ادامه به دیگر اقدامات انجام شده در فصل تابستان اشاره کرد و اظهار داشت:همزمان با اجرای طرح فوریتی بهسازی فضاهای تفریحی و ورزشی بوستان ها و معابر،به منظور رفاه حال عابران پیاده،78 هزار متر مربع از کفپوش معابر بهسازی و 42 هزار متر نهر،45 هزار متر کانیو،31 هزار متر مربع تک جدول اجرا و 1320 عدد دریچه در سطح منطقه همسطح سازی شده است.
ناصحی با بیان اینکه فرا رسیدن فصل تابستان و بالطبع کاهش بار ترافیکی معابر فرصت مطلوبی برای بهسازی معابر است تصریح کرد:عملیات لکه گیری هندسی و آسفالت معابر محلات از طریق نواحی 9 گانه شناسایی شده است و تلاش می کنیم تا قبل از بازگشایی مدارس این عملیات عمرانی به پایان برسد.
علی برخورداری رئیس اداره فضای سبز منطقه 4 بیان کرد: به منظور حفظ و زیبایی محیط شهری عملیات کندکوب و کوددهی در حاشیه خیابان های شهیدان قزوینی ،استخر،بزرگراه شهید بابایی،بزرگراه شهید باقری،رمپ و لوپ دانشگاه امام حسین(ع) ،رمپ و لوپ های قنات کوثر به طول 250 متر مربع به همت اداره خدمات شهری ناحیه 9 انجام شد.
برخورداری خاطرنشان کرد:واحد فضای سبز اداره خدمات شهری ناحیه 2 اقدام به نصب 160 نیمکت در بوستان های بهار،بوعلی،یاس،مجیدیه،و بوستان شهید کاظمی کرد./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار