تمامي هزينه ها مربوط به برگزاري دومين جشنواره نمايشنامه خواني نيمكت را بدون پشتيباني و به صورت شخصي متقبل شديم.

سارا حدادي ، دبير دومين جشنواره نمايشنامه خواني نيمكت كه در مدرسه تئاتر سه نقطه و طي 2 روز برگزار شد در خصوص نحوه برگزاري اين جشنواره نسبت به نخستين دوره به خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: آثار شركت كننده در جشنواره اين دوره نسبت به سال گذشته با گزينش بيشتري انجام شد و بازبين ها آثار قوي تري را انتخاب كردند.
وي افزود: تلاش كرديم تا آثار بهتري از لحاظ تكنيكي در جشنواره حضور داشته باشد و اين اتفاق افتاد.
حدادي تصريح كرد: خوشبختانه مدرسه تئاتر سه نقطه همكاري بسياري با ما داشت و اساتيد خود را براي داوري در كنار محل برگزاري در اختيار ما قرار دادند.
وي بيان داشت: دليل اين كه ما امسال از برگزاري اين جشنواره در دانشگاه فاصله گرفتيم عدم همكاري دانشگاه و قرار ندادن بودجه در اختيار جشنواره بود همچنين مجوز اجراهاي ما را نيز لغو كرده بودند.
حدادي با اشاره به اين كه حمايت از جشنواره تنها از سوي مدرسه تئاتر سه نقطه و از طريق محل اجرا و داوران بود، گفت: تمامي هزينه هاي برگزاري اين جشنواره را به صورت شخصي متقبل شديم و پشتيبان مالي نداشتيم.
دبير جشنواره نمايشنامه خواني نيمكت گفت: هدف ما اين است كه جشنواره نمايشنامه خواني نيمكت به صورت سراسري برگزار شود و در سيستم جشنواره هاي تئاتري كشور به صورت دانشگاهي بماند. با توجه به اين كه ما يك جشنواره نمايشنامه خواني مشخص نداريم.
وي ادامه داد: اگر براي اين جشنواره رديف بودجه مشخص شود به طور حتم در سراسر كشور مورد استقبال قرار مي گيرد اما اين كه چقدر حمايت شود را نمي‌دانم.
حدادي ابراز كرد: در جشنواره اين دوره از دانشگاه هاي ديگر نيز شركت كننده داشتيم و رقابت براي همه يكسان بود.
وي خاطرنشان كرد: 27 نمايشنامه به اين جشنواره رسيد كه 18 نمايشنامه به بخش اصلي راه پيدا كرد و طي 2 روز خوانده شد.
گفتني است، زمان دقيق برگزاري اختتاميه جشنواره نمايشنامه خواني نيمكت اعلام مي‌شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار