مراسم اختتامیه دومین دوره از جشنواره "شعر قاف" باموضوع نیایش ، روز دوشنبه هشتم خرداد ماه در آمفی تئاتر دانشگاه صنعتی امیر كبیر برگزار می شود.


به گزارش باشگاه خبرنگاران از پایگاه خبری حوزه هنری، به نقل از مركز آفرینش های ادبی؛ كانون اندیشه دانشجوی مسلمان با همكاری كانون شعر و ادب دانشگاه صنعتی امیركبیر و مركز آفرینش های ادبی حوزه هنری دومین دوره از جشنواره ادبی "شعرقاف" برگزار می شود .
به گفته دبیر جشنواره  شعر قاف ، حدود 500 اثر  از دانشجویان فنی – مهندسی سراسر كشور به این جشنواره ارسال شده است كه داوری این آثار در بخش "شعركلاسیك " به عهده یوسفعلی میرشكاك و محمود حبیبی كسبی ، در بخش "شعرنو" محمد رمضانی فرخانی  و مهدی مظفری ساوجی  و در بخش "شعر طنز" ناصر فیض و جواد زهتاب بوده است.
مراسم اختتامیه  و تقدیر از برگزیدگان این جشنواره با حضور هنرمندانی همچون محمد علی بهمنی  ، قربان ولیئی ، میلاد عرفان پور ، محمد مهدی سیار و با اجرای وحید جلیلوند برگزار می شود.
همچنین در این مراسم شاعران دانشجو به شعر خوانی می پردازند.
علاقه مندان برای حضور در مراسم اختتامیه "شعر قاف" از ساعت 17 تا19:30 روز یاد شده به سالن آمفی تئاتر دانشگاه صنعتی امیر كبیر مراجعه نمایند./م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.