فردي که در جريان يک نزاع خياباني، جوان 25 ساله را به قتل رسانده بود، طي يک عمليات پليسي در شهرستان قدس شناسائي و دستگير شد.

سرهنگ رضايي "سرپرست پليس آگاهي ويژه غرب استان تهران" در تشريح اين خبربه خبرنگاراجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت : اواخر سال گذشته نزاع و درگيري خياباني در يکي از خيابانهاي شهرستان قدس غرب استان تهران به وقوع پيوست که فردي به علت عدم کنترل خشم جوان 25 ساله را به قتل رساند و گريخت.
با حضور ماموران انتظامي در محل حادثه و بررسي صحنه قتل مشخص شد جواني 25 ساله بر اثر اصابت ضربه چاقو به قفسه سينه مجروح شده است و پس از انتقال به بيمارستاني در شهريار، جان خود را از دست داد.
بنابراين گزارش با آغاز تحقيقات پليس ، مشخص شد قاتل بر اثر مشکلات مالي ، با دوست خود درگير شده و به علت عدم کنترل خشم با ضربه چاقو دوستش را به قتل رسانده و از محل متواري شده است در ادامه تلاشهاي پليس 4 نفر از عاملان نزاع خياباني در شهرستان قدس در يکي از شهرکهاي اقماري اين شهرستان شناسايي و دستگير شدند.
سرپرست پليس آگاهي غرب استان تهران تصريح کرد : با دستگيري عاملان نزاع ، در بازجوئي پليس ، مشخصات کامل قاتل فراري بدست آمده و در يک عمليات پليسي ، قاتل در مخفيگاه خود در يک ساختمان نيمه کاره در شهرستان قدس دستگير و جهت تحقيقات بيشتر به پليس آگاهي منتقل شد.
سرهنگ رضايي خاطر نشان کرد : قاتل فراري پس از دستگيري در بازجويي و تحقيقات پليس به جرم خود اعتراف کرد و اذعان داشت: مدتي بود که با مقتول بر سر مشکلات مالي اختلاف داشته و چون از طريق گفتگو به نتيجه نرسيده، در مواجهه حضوري به همراه دوستان خود منجر به درگيري دسته جمعي شدند و پس از ضرب و شتم ، دوستش را به قتل رسانده و از محل متواري شده بود.
گفتني است متهم پس از دستگيري و تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني، تحويل مرجع قضائي شد./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار