مسئول فرهنگی دانشگاه پیام نور مرکز نیشابور از راه‌اندازی رشته آمار و ریاضی در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه خبر داد.

اعظم امینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، افزود: این مرکز از اول مهرماه 91 در این رشته دانشجو می‌پذیرد.

وی از افتتاح اولین بانک سی‌دی قرآن و عترت این دانشگاه در دارالقرآن عروه‌الوثقی خبر داد و اظهار کرد: در این بانک بیش از 110 سی‌دی با موضوعات قرآنی، مذهبی و ادعیه در قالب نرم افزار، و لوح فشرده موجود است که اعتبار خرید این لوح های فشرده از سوی دانشجویان خیّر قرآنی تامین شده است.

مسئول فرهنگی دانشگاه پیام نور مرکز نیشابور از تمامی استادان و دانشجویان برای کمک به این مجموعه و غنی کردن هرچه بهتر این بانک، دعوت به همکاری کرد.

امینی با اشاره به برگزاری اردوی دوستی با محیط زیست توسط دانشجویان پیام نور مرکز نیشابور، گفت: در این اردو که با شعار «زندگی سبز با طبیعت سبز» برپا شد، دانشجویان ضمن عزیمت به روستای رود به پاک سازی محیط زیست منطقه نیز اقدام کردند.

وی با اشاره به پذیرش مقاله دانشجوی پیام نور مرکز نیشابور توسط دانشگاه کبانسگان مالزی اظهار کرد: موضوع مقاله هادی منسوبی دانشجوی رشته روانشناسی مقطع کارشناسی این دانشگاه «بررسی تاثیر تئوری انتخاب در میزان رضایت‌مندی زناشویی زنان شهرستان نیشابور» بوده که در همایش «فرآیندهای موثر و میزان رضایت‌مندی» در کشور مالزی پذیرفته شده است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.