بسياري از زندانيان زن در ايالت آلاباما توسط زندانبانان مرد مورد توهين، آزار و تجاوز جنسي قرار مي گيرند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه هافينگتون پست؛ توهين، آزار و تجاوز جنسي در زندان زنان ايالت آلاباما به تفريحي براي زندانبانان مرد اين زندان ايالتي تبديل شده است.

ميزان رفتارهاي خشونت آميز و آزارهاي جنسي زندانبانان مرد در زندان زنان آلاباما، به حدي افزايش يافته كه شكايتهاي پي در پي به دادگاه عالي ايالتي، مقامات اين ايالت را به خود‌ آورده است.

در گذشته نيز، شكايتهاي متعددي از اين زندان و رفتارهاي غير انساني و خشونت آميز زندانبانان مرد شده بود، ولي بررسي هاي دپارتمان عدالت روي تعداد شكايات زندانيان، وضعيت اين زندان را در حالت قرمز قرار داده است.

"استفاني هيبرت" يكي از زندانبانان زندان "جوليا توتويلر" است كه يك سال حبس در اين زندان را تحمل كرده است. او درباره شرايط اسفبار و ناامن اين زندان، مي گويد: "زندانبانان مرد دسترسي نامحدودي به حمام و سرويس هاي بهداشتي زنان دارند، به گونه اي كه رفتارهاي آزاردهنده آنها، زنان زنداني را از رفتن به حمام منصرف مي كند".

به دنبال ارائه 50 مورد شكايت از زندان فوق امنيتي آلاباما، يك گروه حمايت از حقوق زنان، پيگيري شكايت ها را يك موضوع اضطراري براي دپارتمان عدالت آمريكا معرفي كرد و خواستار رسيدگي به آن شد.

اين در حالي است كه دپارتمان عدالت آمريكا اعلام كرده، شكايتها مبني بر سوء استفاده جنسي از زندانيان بايد از سوي دادگاه ايالتي آلاباما تائيد شود.

"برايان استيونسون" نماينده گروه حمايت از حقوق زنان، در مصاحبه با واشنگتن پست گفته؛ شكنجه و تنبيه روزانه زنان زنداني، باعث شده بسياري از آنها گزارش سوء استفاده جنسي را ندهند.

اين مقام، مركز حقيقت ياب ايالت آلاباما را براي لاپوشاني كردن و مخفي نگهداشتن شرايط بد زندانيان زن را مقصر اعلام كرد.

گفتني است؛ در 5 سال گذشته، بيش از 20 كارمند زندان "توتويلر" به دليل گزارش خشونتهاي جنسي، اخراج و يا به زندان ديگري منتقل شده اند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۶:۱۳ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
خدا ازشون نگذره
Iran (Islamic Republic of)
صنام
۱۹:۴۴ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
خدا بهشون صبر بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
واویلا
آخرین اخبار