گویا بودجه فصل جدید تراکتور سازی با 40 درصد افزایش 14 میلیارد تومان تصویب شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گویا بودجه فصل جدید تراکتور سازی معادل 14 میلیارد تومان است که نسبت به فصل قبل 40 درصد افزایش داشته است این در حالی است که طبق اخبار واصله درخواست امیر قلعه نوعی برای بودجه فصل جدید 18 میلیارد بود. هر چند اگر بحث استقلال در میان نبود، قلعه نوعی با همین 14 میلیارد تومان هم حاضر بود با تراکتور سازی قراردادش را تمدید کند.

با این حال طبق درخواست جعفری هیات مدیره با این بودجه موافقت کرد و فصل بعد تراکتوری ها بودجه ای 14 میلیارد تومانی در اختیار دارند.

*قرارداد قلعه نوعی 750 میلیون تومان بود

هر چند می گویند امیر قلعه نوعی فصل قبل قرار دادی معادل یک و نیم میلیارد با تراکتور سازی نبست اما به نظر می رسد قرارداد این مربی چیزی حدود 750 میلیون تومان است.

اگر 20 درصد طلب این مربی همانطور که جعفری ، مدیر عامل تراکتور سازی عنوان کرد درست باشد و اگر او در ازای این 20 درصد همانطور که باشگاه منتشر کرده 150 میلیون تومان طلب داشته باشد صد درصد پولش می شود حدود 750 میلیون تومان یعنی همان مبلغ قرار داد فصل قبل این مربی، بد نیست بدانید طبق شنیده ها پیشنهاد اولیه قلعه نوعی 900 میلیون تومان بود و بعید نیست به 750 میلیون کاهش پیدا کرده باشد.

*صادقی، به تبریز برگشت

امیر حسین صادقی مدافع تیم تراکتور سازی برای دریافت الباقی پولش از باشگاه به تبریز رفت.
این مدافع که شنیده می شود همراه امیر قلعه نوعی به استقلال بر می گردد چندی قبل اعلام کرد اولویت اولش تیم تراکتور سازی است.

با این حال وی که هنوز به خاطر قرار داد سال قبل از باشگاه طلبکار است راهی تبریز شد تا این باشگاه تسویه حساب کند. هر چند می گویند مذاکراتی را هم با مسئولان این تیم انجام داده است. اما اگر قلعه نوعی به استقلال برود و از او دعوت به همکاری کند قطعا تراکتور سازی را به مقصد استقلال ترک خواهد کرد. /مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار