امیر قلعه نوعی قصد دارد با شرایط ایده آل تیمش را برای فصل جدید آماده کند، این در حالی است که قلعه نوعی معتقد است که فهرست سیاه و لیست مازاد تیم را هنوز تهیه نکرده است که آن را به مسئولان ارائه کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران سرمربی جدید تیم استقلال معتقد است که لیست ابتدایی برای جذب بازیکنان جدید ، آماده شده است اما لیست مازاد تیم استقلال هنوز تهیه نشده است و این مربی در پی رسیدن به شرایط ایده آبی است که بتواند لیست مازاد خود را تهیه کرده و آن را در اختیار مسئولان تیم استقلال قرار دهد.

شایان ذکر است، وی در پی این است که شرایط بازیکنان را مورد بررسی قرار دهد.

وی معتقد است باید بداند چه کسانی قصد ماندن در تیم استقلال را دارند و چه کسانی با چه شرایطی روبه رو هستند تا وی در خصوص ماندن یا عدم حضور برخی بازیکنان تصمیم گیری شود.
امیر قلعه نوعی اعلام کرده است که لیست مازاد خود را پس از جلسه با برخی بازیکنان و بررسی شرایط تیم اعلام می کند زیرا وی قصد ندارد که بدون صحبت و جلسه با بازیکنان در خصوص آنها تصمیم گیری کند. البته وی اعلام کرده است که قصد دارد شرایط را طوری پیش گیرد که بتواند بازیکنان مورد نظر خود را در اختیار گرفته و برای فصل بعد حداقل نیمی از داشته های استقلال را حفظ کند./با

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار