قائم مقام شهرداری منطقه 5 گفت: در گرامیداشت بیست و سومین سالگرد ارتحال امام (ره) شهرداری منطقه 5 با برپایی ایستگاههای فرهنگی در حرم مطهر آماده میزبانی از زائرین خورشید است.

عباس بابازاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه برگزاری مراسم سالروز ارتحال امام (ره) بیانگر  زنده بودن فکر و راه امام در بین ملتهاست افزود: در همین راستا در حرم مطهر برنامه های گسترده فرهنگی و هنری با محوریت اندیشه های امام (ره) و شهدا برگزار می شود.
قائم مقام شهردار منطقه 5 تصریح کرد: به منظور ترویج افکار و اندیشه های امام (ره) و شهدای دفاع مقدس با برپایی ایستگاه فرهنگی،‌تصویر شهدای انقلاب،‌دوران دفاع مقدس و شهدای هسته ای و علمی کشیده می شود.
وی ادامه داد: برپایی نمایشگاه عکس، داستان نویسی، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری با موضوع وصیت نامه سیاسی الهی امام (ره)، ایستگاه عکس و... بخشی از برنامه های فرهنگی است که اجرا می شود.
قائم مقام شهرداری منطقه 5 از برپایی ایستگاه کودکانه خبر داد و اضافه کرد: به منظور آشنایی نسل امروز با اندیشه های والای امام راحل برنامه های متوعی متناسب با کودکان برگزار می شود.
بابازاده در پایان خاطر نشان کرد: توزیع بسته های فرهنگی،‌اعزام کاروان های مردم به مرقد مطهر امام (ره) از دیگر فعالیتهای فرهنگی منطقه در بیست و سومین سالگرد ارتحال امام (ره) است./ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار