جانشين فرمانده نيروي دريايي گفت: اگر جهان اسلام از رهنمودهاي امام راحل (ره) بدرستي استفاده كنند قطعا از بيگانگان و غيرمسلمانان بي‌نياز خواهند بود.

سردار عليرضا تنگسيري جانشين فرمانده نيروي دريايي سپاه پاسداران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران با اشاره به آينده‌نگري ديد امام راحل (ره) گفت:‌ از سالهاي پيش امام(ره) نياز امروز ما را حفظ ارزشها مي‌دانستند و خواستار درك ارزش‌هاي اسلامي بودند به حمدلله در فضاي امروز اين خواست امام راحل (ره) اجرايي شده اما اين مسئله بايستي بسيار پررنگ‌تر و جدي‌تر صورت گيرد.

سردار تنگسيري با بيان اينكه حفظ ارزش‌هاي اسلامي جامعه اسلامي را حراست مي‌كند،تصريح كرد: ديگر كشورها ونسلهاي بعد از ما مي‌توانند مسير خود را با اين چراغ الهي بپيمايند و همواره بايد مراقب باشيم كه از فروزندگي اين چراغ كاسته نشود و محكم و استوار ادامه دهنده اي مسير باشيم.

جانشين فرمانده نيروهاي دريايي سپاه پاسداران با اشاره به اوج وحدت نيروهاي مسلح در عمليات آزادسازي خرمشهر اظهار داشت:‌عمليات بيت‌المقدس يك نمونه از وحدت در كشور اسلامي است و اگر اين وحدت جهاني شود جلو ي زياده‌خواهي دشمنان را مي گيرد.

وي با بيان اينكه اگر دنياي اسلام از رهنمودهاي امام(ره) بدرستي استفاده كنند قطعا از بيگانگان و غيرمسلمانان بي نياز خواهيم بود، ادامه داد: متاسفانه جهان اسلام تا كنون از نعمت‌هاي بالقوه اي كه خداوند در اختيارش قرار داده به طور كامل استفاده نكرده اما انشاءا... پس از اين با رسيدن به وحدت الهي و با همدلي و يكپارچگي جلوي تمامي تعارضات دشمنان اسلام خواهيم ايستاد.

سردار تنگسيري در پايان با اشاره به دستاوردهاي عملي جوانان مسلمان خاطرنشان كرد: وحدت بين ارتش‌ کشور هاي مسلمان ما را به توانمندي در ساخت سلاح، انجام طرح‌هاي عملياتي و رزمايش‌ هاي مشترك مي‌رساند و جهان اسلام با اشتراك گذاشتن تجارب دانشگاه‌هاي نظامي خود در علوم نظامي نيز به اقتدار كامل مي‌رسد و مسلمانان جهان مسير اعتلا را به درستي پيدا مي‌كنند.

برچسب ها: سردار ، تنگسیری ، اسلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار