نماينده مجلس شوراي اسلامي گفت:‌رزمايش مشترك امارات و قطر كاملا طبيعي است و نمي‌توان گفت كه به دنبال تحت‌الشعاع قرار دادن گفت‌وگوهاي ايران با 1+5 هستند چرا كه قدرت و توانايي چنين اقداماتي را ندارند.

محمداسماعيل كوثري نماينده مردم تهران  در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاري مانور بزرگ نظامي مشترك امارات و قطر گفت: كشورهاي عربي همچون امارات و قطر با حمايت غرب و آمريكا چنين رزمايشي را در داخل كشورشان برگزار مي‌كنند و توانايي و اقتدار هيچگونه تهديد عليه منافع و مصالح جمهوري اسلامي ايران را ندارند.

وي با اشاره به نزديكي مذاكرات ايران و 1+5 در مسكو ادامه داد:‌ رزمايش مشترك امارات و قطر كاملا طبيعي است و نمي‌توان گفت كه به دنبال تحت‌الشعاع قرار دادن گفت‌وگوهاي ايران با 1+5 هستند چرا كه قدرت و توانايي چنين اقداماتي را ندارند.

نايب رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با اشاره به واكنش منطقي و قاطع ايران در برابر برگزاري چنين مانورهايي خاطرنشان كرد: دستگاه‌هاي اطلاعاتي كشورمان اقدامات طرف‌هاي غربي و عربي را كاملا زير نظر داشته و در نهايت جاي هيچگونه نگراني و حساسيتي نيست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
قشنی
۲۱:۰۷ ۱۴ خرداد ۱۳۹۱
شماراخدااینهمه اسم این عربهای سوسمارخوررابزرگ نکنین اینهاعددی درمقابل ملت ایران نیستند.
آخرین اخبار