چك كمدي متوسطي كه با توانايي جذب تماشاگر فقط براي گيشه ساخته شده است.

محمدرضا فهميزي منتقد سينما، در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران در خصوص فيلم سينمايي چك ساخته كاظم راست گفتار گفت: نگاه فيلم نگاه خوبي است و جاي كار بسيار دارد ولي اين ديد و نگاه نتوانسته پرورش پيدا كند.
وي افزود: چند نفر در يك بازه زماني مجبور مي شوند كنار هم قرار بگيرند و به خاطر منافع خودشان يكديگر را تحمل كنند كه در تاريخ سينما از اين نمونه استفاده شده است.
وي با اشاره به اينكه وجود اين ايده در چك مي‌توانست به توليد اثري فاخر منتهي مي شود، گفت: ولي اين ايده در چك تبديل به فيلم متوسطي شده كه نسبت به كارهاي قبلي فيلمساز چند قدم جلوتر است.
وي با اشاره به اينكه چك كمدي متوسط گيشه است، اظهار داشت: چك در ژانر خود و نسبت به كارهاي قبلي فيلمساز فيلم خوبي است كه مي‌تواند تماشاگر را به خود جلب كند و فقط براي گيشه ساخته شده است.
راست گفتار براي موفقيت فيلم خود دست روي نقطه اي گذاشته كه توفيق تجاري كار خود را تضمين مي‌كند و آن هم ژانر كمدي كه مخاطب خاص خود را دارد و از ژانرهاي پرفروش در ايران است.
وي تصريح كرد: كارگردان اين فيلم هم با استفاده از همين ژانر توانسته نسبت به كارهايي كه در بازار هستند اثر با ارزش تري را ارائه دهد.
وي عنوان كرد: نياز در اين فيلم موجب شده كه چهار آدم با شخصيت و ايده هاي مختلف كه تحت شرايط ديگر نمي‌توانستند با هم باشند، كنار هم قرار بگيرند و بعد از بحث و گفتگو به جايي برسند كه ارتباط صميمانه با هم پيدا مي‌كنند.
فهميزي بيان كرد: بازي هاي كليشه اي برخي بازيگران اين فيلم از جمله شاهرخ استخري و فرهاد آئيش كه با نقش هاي قبلي خود تفاوت چنداني ندارد، از نقاط ضعف فيلم است كه كمي به كار خود لطمه زده است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار