شاهرخ استخری بازیگر سینما با توجه به اوضاع حال حاضر این عرصه آرزوی عجیبی کرد.

شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران در خصوص علت کم کاری‌اش گفت: دلیل عمده کم رنگ بودنم در سینما، نبود فیلمنامه وسوسه انگیز بود که بالاخره بعد از چند سال با سریال «آمین» به کارگردانی منوچهر هادی و بهرنگ توفیقی و با یک نقش متفاوت و دوست داشتنی در آن و همچنین پنج کار سینمایی جلوی دوربین آمدم.

وی افزود:متاسفانه شرایط سینما به نحوی است که باید بین مردم و منتقد، مردم و سینماگر یکی را انتخاب کرد، فیلم‌هایی که مردم دوست دارند سینماگر دوست ندارد و آنهایی که سینماگر دوست دارد و تنها برخی افراد به آن علاقه داشته و برخی ندارند که امیدوارم این دو مقوله با هم گره بخورد و اتفاق خوب بیفتد.

استخری ادامه داد: در سینما برای رسیدن به هدفم دست به هر کاری نمی‌زنم پس اگر قرار است که اتفاق خوب برای من رخ دهد ترجیح می‌دهم در همین شرایط کنونی باشد اگر نه که تلاش می‌کنم از راه دیگری امرار معاش کنم.

استخری بیان کرد: دوست دارم یک بار دیگر صف‌های شلوغ و آن خونی که قبلا در سینما جاری بود به سینما بازگردد و مردم دوباره سرودست بشکنند. شاید آرزوی عجیبی باشد اما امیدوارم این اتفاق بیفتد. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم در سینما جوانگرایی رخ دهد تا جوانهای مستعدی که لیاقت حضور در سینما را دارند مسیر روشنی را در پیش روی خود ببینند و با امیدواری و پتانسیل با پیشکسوتان ما سینمایی پویا و موفقی را به وجود آورند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
میترا کریمی
۰۱:۵۳ ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
اگه واقعاًبعضیا شاهرخ استخری دوست دارند پس باید همه ی بازی هاشو دیده باشید خیلی هم کم بازی نکرده
آخرین اخبار