در پی برگزاری مسابقات بین المللی کاراته پالان دوکن ترکیه،دختران کاراته کای ایرانی با کسب 7 مدال طلا توانایی های خود را به اثبات رساندند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران نهمین دوره مسابقات بین المللی کاراته "پالان دوکن" ترکیه شب گذشته در حالی به پایان رسید که کاروان 110 نفری ایران شایستگی خود 1 به حریفان قدرتمند حاضر در مسابقات به اثبات رساندند.
در این مسابقات که در شهر ارزروم ترکیه برگزار شد کشورهای ترکیه ،گرجستان،ارمنستان،روسیه،اوکراین،جمهوری آذربایجان،قزاقستان و جمهوری اسلامی ایران به مصاف یکدیگر رفتند که طی آن دختران کاراته کای ایران به شایستگی در برابر حریفان خود ظاهر شدند و توانستند نام دختران ایران را در این پیکارها پرآوازه نمایند.
نتایج بدست آمده از رقابتهای دختران با حریفان خود به ترتیب زیر اعلام شد:در کاتای دختران 13 تا14 سال،آرزو نعمتی پور مدال طلا کسب کرد،مهدیه شکوه به مدال نقره دست پیدا کرد.
در کمیته دختران 14 و 15 سال:فائزه چیزری مدال طلا،آویشن باقری مدال طلا،ملیکا احمدی مدال نقره،سمیه تکمار مدال نقره،زهرا پروانه مدال نقره و نجمه اسدزاده مدال نقره را بدست آوردند.
در کاتای تیمی دختران 16 و 17 سال:
مائده نصیری،پریسا رحمانی و مهدیه شکوه به مدال طلا دست پیدا کردند.
در کمیته انفرادی دختران 16 تا 17 سال:
بهنوش محمدی مدال طلا،بهنوش نجفی مدال طلا،آویشن باقری مدال نقره،فروزان پورسعیدی مدال نقره،عاطفه عظیمی مدال برنز، و زهره برزگر مدال برنز را از آن خود کردند.
گفتنی است، این پیکارها به عنوان مسابقات تدارکاتی برای حضور بهتر و رقابتهای آسیایی ازبکستان بوده که دختران محجبه کاراته کای اعزامی کشورمان نشان دادند که شایستگی حضور در پیکارهای آسیایی را به خوبی دارند./ق
برچسب ها: دختران ، کاراته ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار