مشكلات گوارشي از جمله مشكلاتي است كه هر فردي در طول زندگي خود حداقل يكبار آن را تجربه كرده است ،پس براي درمان بهتر ،مشكلات گوارشي خود را اينجا درمان كنيد.

به گزارش سرويس بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران ؛آیا تا به حال با مشكلاتی از دستگاه گوارش مثل اسهال، یبوست و  نفخ، تورم و گاز در روده‌ها مواجه شده‌اید؟ بی‌تردید همه ما در مواقعی از زندگی خود دچار این ناراحتی‌ها شده یا می‌شویم، اما آیا برای این مشكلات كه گاهی نیز واقعا آزاردهنده می‌شوند راه‌حلی وجود دارد؟

***كاربران باشگاه خبرنگاران مي توانند سوالات خود را در همين صفحه و در بخش نظرات بگذاريد تا در اولين فرصت جواب آنها را از پزشکان مطرح در آن تخصص دريافت کنيد./ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
نسترن
۱۷:۳۵ ۰۸ آذر ۱۳۹۶
من مدتی است که دچار ورم معده شدم بصورتی که وقتی چیزی میخورم تاساعتها معده من صدا میده نه صدای بلند مثل صدای شستن لباس توی معدم میمونه. از طرفی ساعتها یعنی شاید برای یه غذای ساده باحجم خیلی کم حدودا۸ تا۹ ساعت معدم اینجوری و همش توی این ساعتها باد گلو دارم. ضمنا من لاغر هم هستم. میشه کمکم کنید مشکلمو تشخیص بدم؟
-
بیمار
۱۰:۰۹ ۲۲ خرداد ۱۳۹۱
با سلام من تقریبا یکی دو سال هست که با این مشکل روبروهستم مخصوصا وقتی صبحانه می خورم نیم ساعت دیگه اسهال شدیدی میگیرم و اغلب اوقات نفخ شکم هم دارم اگر مرا راهنمایی کنید لطف بزرگی میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
ممنون من درحال حاضر مشكلي ندارم