مقامات اردن از ورود نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین به خاک این کشور به منظور مشارکت در نشست‌های کمیته انتخابات شورای ملی فلسطین ممانعت کردند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از فرانس 24، قرار بود نماینده جنبش جهاد اسلامی در نشست‌های کمیته انتخابات شورای ملی فلسطین که از روز دوشنبه در امان در حال برگزاری است، شرکت کند که مقامات اردن از ورود نماینده جهاد اسلامی به خاک این کشور جلوگیری کردند.

بر اساس این گزارش جنبش جهاد اسلامی به دنبال ممانعت اردن از ورود نماینده این جنبش به امان خواستار انتقال مقر نشست کمیته مقدماتی انتخابات سازمان آزادی‌بخش فلسطین از امان به مکان دیگر شد.

جهاد اسلامی در بیانیه خود تاکید کرد که اردن از ورود ابو عماد الرفاعی به امان به منظورمشارکت در نشست‌های مقدماتی انتخابات شورای ملی فلسطین ممانعت بعمل آورد.

در همین راستا احمد المدلل از رهبران جهاد اسلامی گفت: امیدواریم برادران ما در اردن از مواضع خود عقب‌نشینی کرده و به نماینده این جنبش اجازه دهند برای مشارکت در نشست‌های کمیته انتخابات شورای ملی وارد امان شود.

وی تاکید کرد که هیچ مشکلی بین جهاد اسلامی و اردن وجود ندارد و تماس‌ها با مقامات اردن برای اعطای اجازه ورود به نماینده جهاد اسلامی برقرار است.

برچسب ها: اردن ، نماینده ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار