فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با تلاش مأموران انتظامی طی چند عملیات پلیسی‌ بیش از 2.5 تن انواع مواد مخدر کشف و چهار شرور کشته و زخمی شدند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، از كرمان ، سردار حسین چناریان اظهار داشت: با تلاش مأموران انتظامی در 14 روز گذشته طی چند عملیات پلیسی‌ بیش از 2.5 تن انواع مواد مخدر کشف و چهار شرور کشته و زخمی شد

وی بیان داشت: در ادامه اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی در استان کرمان، برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ همچنان اصلی‌ترین برنامه و طرح پلیس کرمان بوده و در حال اجراست.

چناریان تصریح کرد: در این زمینه از ابتدای خرداد ماه سال جاری تا‌کنون چند‌ عملیات جداگانه توسط مأموران انتظامی برای کشف محموله‌های مواد مخدر به مرحله اجرا در آمده است.

وی عنوان کرد: در این مدت پلیس در ایستگاه‌های بازرسی و همچنین در عملیات و درگیری مسلحانه با قاچاقچیان و اشرار مسلح بیش از دو تن و 544 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف کرد.

چناریان با اشاره به اینکه در این عملیات چهار شرور مسلح به هلاکت رسیدند، افزود: تعدادی سلاح جنگی به همراه مهمات مربوطه نیز از سوداگران مرگ به دست آمد.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح 380 قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر، 73 دستگاه وسیله نقلیه حامل مواد توقیف و به همراه مواد کشف شده به صورت جداگانه تحویل دستگاه قضایی شد.

‌چناریان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انتظامی استان کرمان گفت: پلیس در راه مبارزه با مواد مخدر شهدای زیادی تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده‌ و این مبارزه را تا رسیدن به هدف نهایی ادامه می‌دهد./ج1

برچسب ها: کرمان ، مواد مخدر ، شرور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.