طرح ملی تولیدات دیجیتال که به همت خانه فعالان مجازی و معاونت اجتماعی شهرداری در حال اجراست با استقبال چشمگیر مخاطبان شبکه های اجتماعی روبرو شده است.

به گزارش سرويس اجتماعي باشگاه خبرنگاران، استقبال از طرح ملی تولیدات دیجیتال که به همت خانه فعالان مجازی  و معاونت اجتماعی شهرداری در حال اجراست با استقبال چشمگیر بيش از دو هزار مخاطب شبکه های اجتماعی از جمله گرافيست ها، نگارخانه هنرمندان، افسران، هيوا، خانه مداحان  و شبکه محبان اهل بیت علیهم السلام(هادی نت) ، شکوفا و شمسه ای ها روبرو شده است.
دبیر طرح امام من با اعلام این خبر گفت:  فراخوان طرح ملی تولیدات دیجیتال که همزمان با شهادت امام علی نقی(ع) برگزار شد  با استقبال مخاطبان روبرو شده است به طوری که زمان ارسال تا 25 خرداد ماه تمدید شد.
عبادالله رمضانی مدير كل فرهنگي شهرداري تهران  افزود: آثار رسیده به دبیر خانه طرح ملی تولیدات دیجیتال تا کنون بیش از هزار اثر بوده است که با توجه به تمدید مهلت آثار امیدواریم محبان امام هادی علیه السلام بتوانند تا پایان روز 25 خرداد آثار بیشتری به دبیر خانه ارسال کنند.
دبیر جشنواره طرح ملی تولیدات دیجیتال در گفتگو با روابط عمومی نخستین طرح ملی تولیدات دیجیتال به تشریح مسابقه"امام من" پرداخت و در ادامه افزود: این طرح در سه بخش برگزار می شود.
بخش اصلی این مسابقه در قالبهای وبلاگ، وب سایت، پوستر، پادکست، عکس، کلیپ، نرم افزار و فلش است ، بخش ویژه جشنواره است  که هر یک از شرکت کنندگان در این بخش می توانند جمله ای را نذر این امام معصوم نمایند و آن را در معرض دید دیگران قرار دهند.
رمضانی بخش جنبی طرح را مسابقه کتابخوانی اعلام کرد و گفت:  این بخش ازمسابقه با هدف شناساندن ابعاد شخصیتی و سبک زندگی آن حضرت برگزار می گردد، در این بخش منبعی معرفی می گردد که از آن ۲۰ سوال طرح گردیده و به قید قرعه به برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.
لازم به ذکر است برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت emameman.com مراجعه نمایید. همچنين قرار است اين مراسم فرهنگي- مذهبي درروز دوشنبه 29 خرداد ماه در تالار ايوان شمس (15 الي 17 ) با حضور شركت كنندگان و علاقه مندان به كار خود خاتمه دهد./ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار