فرمانده انتظامی استان اصفهان تعیین متولی برای آوازخوانی زیر پل 'خواجو' و' سی و سه پل' را خواستار شد.

 سردار'حسن كرمی'در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان افزود: نیروی انتظامی استان پیشنهاد تعیین متولی برای آوازخوانی را سال گذشته به مسوولان ذیربط داد ولی تاكنون متولی این امر مشخص نشده است.

به گفته وی،اداره كل ارشاد اسلامی استان اصفهان، شهرداری یا یك سازمان باید آواز خوانی زیر پل های تاریخی استان را برعهده گیرد.

این مقام مسوول با بیان اینكه آوازخوانی شعرهای حافظ و سعدی جرم محسوب نمی شود، گفت: افرادی كه اطراف این آوازخوان ها جمع می شوند باید ساماندهی شوند تا ارتكاب جرم و سرقت وسایل شهروندان را در این فضا شاهد نباشیم.

سردار كرمی با بیان اینكه كنسرت های متعدد موسیقی در استان اصفهان برگزار می شود، اضافه كرد: متولی این امر از نیروی انتظامی مجوز می گیرد و این نهاد مسوولیت تامین امنیت آن را بر عهده دارد.

وی خاطرنشان كرد:نیروی انتظامی استان اصفهان درصدد فضای امنی برای این امر است كه طرح های متعددی را در این زمینه به مسوولان مربوطه ارائه داده است.

بنابه این گزارش استانداراصفهان نیز گفته بود:آواز خوانی زیر پل های تاریخی اصفهان جرم نیست و برخی افراد با سوء استفاده از این فضاها درصدد ایجاد اخلال هستند.

به گفته'علیرضا ذاكر اصفهانی'،استانداری و اداره كل ارشاد اصفهان درصدد ساماندهی این فضاها هستند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.