مربي بين المللي واليبال كشورمان گفت: تيم ملي ايران تا كنون توانسته در پنج بازي برگزار شده خود عملكرد قابل قبول و فني را به نمايش بگذارد.

علي پور عروجي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: ملي پوشان كشورمان از پنج بازي برگزار شده در ديدار نخست مقابل تيم ملي كره جنوبي  فوق العاده ظاهر شده و توانستند تاكتيك هاي ارائه شده را به طور منسجم مرتب، فني و با برنامه را به نمايش بگذارند مي توان گفت كه ملي پوشان در تمامي امور عالي و قدرتمند ظاهر شدند .

وي تصريح كرد: فرهاد قائمي و پاسورهاي تيم ملي در اين ديدار يك بازي كلاسيك و تمام عيار را به همراه ديگر هم تيم هايشان به نمايش گذاشتند و توانستيم مقتدرانه با نتيجه سه بر صفر تيم كره مدعي را مغلوب كنيم.

پور عروجي تصريح كرد: تيم ملي ايران در بازي دوم مقابل تيم چين شگفت انگيز تر از ديدار نخست ظاهر شد تنها نقطه ضعف ملي پوشان دفاع روي تور بود و اين امر ناشي از تنوع حملات چيني ها و انجام ندادن بازيهاي تداركاتي تيم ملي ايران به منظور آشنايي با حملات مختلف در طول مسابقات بود.

وي تصريح كرد: در اين ديدار آمار دفاعي تيم ايران تا حد قابل توجهي كاهش يافته بود ولي با تلاش و بازي فوق العاده ملي پوشان موفق به برد حريف شديم.

مربي بين المللي واليبال در خصوص ديدار تيم ايران مقابل استراليا اظهار داشت: هميشه در طول مسابقات سطح بالا 2 فاكتور است كه عامل بروز مشكل براي يك تيم مي شود نخست آمادگي روحي و رواني و دوم آمادگي جسماني بازيكنان ا ست با توجه به برنامه ريزي بسيار خوب مسابقات از سوي مسئولان فدراسيون جهاين تيم ها پس از برگزاري 2 بازي يك روز استراحت دارند اين امر باعث حفظ آمادگي جسماني بازيكنان است .

وي تصريح كرد: تيم ايران در بازي سوم مقابل استراليا از نظر روحي رواني تنزل پيدا كرده بود عامل بروز چنين وضعيتي بردهاي اخير ما در مقابل استراليايي بود ملي  پوشان براين باور بودند كه به طور قطع در رقابت هاي انتخابي المپيك هم حريف را شكست خواهيم داد شكست مقابل استراليا به ملي پوشان ياد داد كه نبايد قضاوت زود هنگام داشته باشند .

وي گفت: خط دفاعي تيم ملي استراليا را بازيكنان بلند قامت تشكيل مي دادند و بازيكنان ما براي خاصي براي نجات از اين دفاع را نداشتند .

مربي بين المللي واليبال در مورد ديدار ايران مقابل پورتوريكو گفت: با توجه به آنكه تمامي تيم ها فقط براي برد و صعود به المپيك در ژاپن حضور دارند كوچكترين سهل انگاري باعث واگذاري ست مي شود اين موضوع را ما در بازي چهارم شاهد بوديم ويك لغزش كوچك ملي پوشان واگذاري يك ست را در پي داشت.

بازي خوب تيم ملي در ديدار مقابل ونزوئلا تصريح كرد: ملي پوشان در بازي امروز آگاهتر و فعالتر از روزگذشته بازي كردند اميدوارم اين روند در روزهاي آينده هم ادامه يابد.

وي عمللكرد تيم ملي ايران در بازي روز شنبه مقابل صربستان را فوق العاده پيش بيني كرد و گفت: تجارب عيني در واليبال ايران به ما ثابت كرده كه ما مقابل تيم هاي بزرگ انگيزه هاي بزرگ داريم و در مواقع حساس كارهاي خارق العاده انجام مي دهيم تيم ايران با توجه به جواني و قابليت فني خود مي تواند به خوبي مقابل صربستان ظاهر شود.

وي در مورد نبود شادابي در تيم ملي اظهار داشت :متاسفانه تيم هاي واليبال ما در اكثر تورنمنت ها نشان داده اند كه بازيها را خوب شروع مي كنند اما روند آن ها در ادامه بازي ها سير نزولي دارد بايد در شرايط كنون ملي پوشان به اين مسابقات نگاه حرفه اي تري داشته باشند و مراقب باشيم قافيه را از دست ندهيم./ق

برچسب ها: والیبال ، مربی ، عملکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار