مسابقه تلویزیونی «تسنیم» با هدف اشاعه مفاهیم اخلاقی سوره مبارکه حجرات که پخش آن از شب ولادت حضرت علی (ع) آغاز شده تا عید سعید مبعث از همه شبکه های سیما پخش می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی سیما ، با توجه به تجربه موفق برگزاری مسابقات تلویزیونی « از تو می پرسند » و « سیمای آفتاب » و « الفبای زندگی » در اداره کل آموزش و پژوهش سیما ، این برنامه با درخواست و مشارکت شورای معارف سیما و با هدف ترویج مفاهیم اخلاقی سوره مبارکه حجرات تولید و پخش می شود.
به گفته مدیر خدمات آموزشی و پژوهش معاونت سیما ، در این مسابقه که با تکنیک موشن گرافیک و به صورت 3D در فضایی معنوی و در 15 قسمت تولید شده است هر روز سه جایزه نفیس شامل یک کمک هزینه سفر به مکه مکرمه، یک کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و یک کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به برندگان تعلق خواهد گرفت.
یادآور می شود سوال های مسابقه هر روز از ساعت 8 الی 20 و پاسخ سئوال ها از ساعت 20 الی 24 پخش خواهد شد. همچنین سامانه پیامکی 3000077 برای ارسال پاسخ های سئوالات در نظر گرفته شده است و مخاطبان لازم است فقط شماره گزینه صحیح را به این سامانه ارسال نمایند.
علاقمندان برای اطلاع از سئوال ها و متن کامل توضیحات مربوط به هر سئوال و اسامی برندگان می توانند به سایت اداره کل آموزش و پژوهش سیما به نشانی www.tvr.ir و سایت شبکه قرآن و معارف سیما به نشانی www.qurantv.ir مراجعه کنند ./ي2
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار