در زیر راههای به شما معرفی می کنیم که کمک می کند چگونه خوشبینی را وارد زندگیتان کنید ؟

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک قدر شناسی را تمرین کنید ، هر صبح روزتان را با یک تشکر ویژه از خداوند برای همه ی نعمت هایی که در زندگی به شما داده شروع کنید . قدرشناسی حس امید و شادکامی را وارد زندگی تان می کند .

این مشکل نیست یک چالش است . به سختی های زندگی دوباره فکر کنید و آنها را به شکل چالش هایی ببینید که باید از پس آن برآیید وقتی با خوشبینی به زندگی نگاه کنید هر مانعی را می توانید پشت سر بگذارید .

با افراد مثبت اندیش نشست و برخاست کنید ، همه ی آدمها تحت تاثیر اطرافیانشان هستند خوشبینی پدیده ای مسری است درست مثل منفی بافی پس در انتخاب اطرافیانتان بیشتر دقت کنید .

شب ها دعای سپاس گذاری بخوانید ، وقتی می خواهید بخوابید ، به همه ی آن چیزهایی که شادتان می کند فکر کنید حتی برای رخداد های کوچکی که در آن روز اتفاق افتاده و شکر گزار افرادی باشید که مسبب آن بوده اند .خوش بین بودن یعنی به فرصت هایی که ممکن است در خور داشته باشید امید داشته باشید اما چطور می توان این گونه بود .

می تتوانید اینطور باشید ؟ دوستانی خوش بین و مثبت اندیش پیدا کنید ، آنهایی که همیشه نیمه ی پر لیوان را می بینید دوستانتان را ستون نگرش مثبت خود قرار دهید . در مورد ایجاد احساسات و در رابطه با همسرتان گفتگو کنید . وقتی زندگی را شادتر ببینید ، بدنتان هم سالمتر خواهد بود ./س

برچسب ها: سلامت ، خوشبینی ، امید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
شیوا
۱۲:۱۸ ۲۰ خرداد ۱۳۹۱
ممنون از اینکه خبرم را چاپ کردید خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک