در حاشیه برگزاری مسابقات بین المللی آبهای آرام قایقرانان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

به گزارش خبرنگار ورزش باشگاه خبرنگاران: ملی پوش جوانان کشورمان در بخش بانوان و در رشته آبهای آرام در دوره مقدماتی مسابقات بین المللی بوخوم آلمان با حریفان خود دیدار کردند.

در مسابقات مسافت 1000 متر در گروه اول مقدماتی کایاک یک نفره هدیه کاظمی نماینده کشورمان با حریفانی از دانمارک، آلمان، شیلی، رقابت کرد و در نهایت با زمان 5 دقیقه و 21 ثانیه و 29 صدم ثانیه اول شد و راهی فینال شد، در این ماده قایقران دانمارک و آلمان دوم و سوم شدند.

سارا حنیف زاده در گروه دوم این ماده با قایقرانان آلمان و دانمارکی مسابقه داد و با کسب زمان 5 دقیقه و 44 ثانیه و 3 صدم ثانیه دوم شد و راهی فینال شد در این رقابت ها قایقرانان آلمانی جایگاه اول را از آن خود کردند.

در رقابت های مسافت 500متر فاطمه جیرخواه در گروه 3 مقدماتی با حریفانی از فرانسه، آلمان و دانمارک روبرو شده با کسب رکورد 2 دقیقه و 43 ثانیه و 91 صدم ثانیه چهارم شد به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

در مسابقه کایاک 2 نفره 500متر در گروه اول آناهیتا آقاخان و بهناز عبدی پور در رقابت با قایقرانان آلمان و دانمارک با زمان 2 دقیقه و 23 ثانیه و 92 صدم ثانیه چهارم شد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد در این مسابقه قایقرانان آلمانی اول تا سوم شدند.

در گروه دوم این ماده نیز انسیه و رقیه رهرو با حریفانی از آرژانتین، آلمان و دانمارک روبرو شدند و در نهایت با زمان 2 دقیقه و 28 ثانیه و 31 صدم ثانیه پنجم شدند و به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

در مسابقات مسافت 200 متر هدیه کاظمی در گروه اول مقدماتی به مصاف حریفان خود از آلمان و دانمارک رفت و در نهایت با زمان 50 ثانیه و 9 صدم ثانیه اول شد و به فینال صعود کرد، در این ماده قایقرانان آلمانی در رده دوم و سوم در گروه دوم کایاک 2 نفره و 200متر بهناز عبدی پور و آناهیتا آقاخان با قایقرانانی از آلمان، دانمارک و آرژانتین روبرو شدند و در پایان با رکورد 54 ثانیه و 16 صدم ثانیه پنجم شدند و توانستند به مرحله نیمه نهایی صعود کنند.

*برگزاری مسافت های 500، 200و 100 متر همچنین در حاشیه برگزاری این رقابت ها پسران کشورمان نیز در رشته های 200، 500 و 100متر به مصاف حریفان خود رفتند.

در مسافت 100متر کایاک یک نفره افشین شعبانی با حریفانی از آلمان، هلند و دانمارک روبرو شد و کسب رکورد 4 دقیقه و 47 ثانیه و 23 صدم ثانیه اول شد و به فینال راه یافت در این رقابت قایقرانان آلمان و دانمراک دوم و سوم شدند.

سامان بقایی در کانوی یک نفره با حریفانی از فرانسه و آلمان رقابت مرد و در نهایت با زمان 5 دقیقه و 3 ثانیه و 60 صدم ثانیه اول شد و راهی فینال مسابقات شد در این مسابقات قایقرانان فرانسه و آلمان دوم و سوم شدند یاسین نوری و محمد جواد شاهپوری در کایاک 2 نفره با حریفانی از آلمان، فرانسه، آمریکا و دانمارک روبرو شد و در پایان با زمان 4 دقیقه و 23 ثانیه و 39 صدم ثانیه سوم شدند و به فینال راه یافتند

در رقابت های مسافت 50 متر افشین شهبانی در کایاک یک نفره با حریفانی از دانمارک، آمریکا، هلند و دانمارک روبرو شد و در پایان با زمان 2 دقیقه و 11 ثانیه و 83 صدم ثانیه اول شد و به فینال راه یافت در این مسابقه قایقرانان دانمارک و آمریکا دوم و سوم شدند سامان بقایی در کانوی یک نفره با حریفانی از کشورهای فرانسه، آلمان و دانمارک روبرو شد و با زمان 2 دقیقه و 43 ثانیه و 58 صدم ثانیه اول شد و به فینال صعود کرد و در این ماده قایقرانان فرانسه و آلمان دوم و سوم شدند.

یاسین نوری و محمد جواد شاهپوری در کایاک 2 نفره با قایقرانان آرژانتین، آمریکا، آفریقای جنوبی در دانمارک روبرو شدند و در پایام با زمان یک دقیقه و 59 صد ثانیه دوم شدند و به فینال راه یافتند در این مسابقه قایقرانان آرژانتین و آمریکا اول و سوم شدند.

در مسابقات دور مقدماتی مسافت 200 افشین شعبانی در کایاک یک نفره با حریفانی از آلمان، آرژانتین دانمارک، آمریکا و هلند روبرو شد و در پایان با زمان 43 ثانیه و 72 صدم ثانیه سوم شد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد و در این مسابقات قایقرانان آلمان و آرژانتین اول و دوم شدند.

سامان بقایی در کانوی یک نفره با قایقرانان فرانسه، آلمان و دانمارک رقابت کرد و در پایان با زمان 49 ثانیه و 21 صدم ثانیه اول شد و به فینال صعود کرد در این مسابقات قایقرانان فرانسه و آلمان دوم و سوم شدند.

ماکان غیاثی و افشین شعبانی در کایاک 2 نقره به مصاف حریفانی از فرانسه، دانمارک و آفریقای جنوبی رفتند و در نهایت با زمان 41 ثانیه و 9 صدم ثانیه چهارم شدند.

و به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

در این مسابقه قایقرانان فرانسه دانمارک و آفریقای جنوبی اول تا سوم شدند.

یادآور می شود: این رقابت ها با برگزاری مرحله نیمه نهایی ادامه پیدا می کند./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار