رانندگان اتوبوس های شهری لندن در اعتراض به عدم پرداخت پاداش برای كار اضافی در ایام برگزاری مسابقات المپیك 2012 دست به اعتصاب خواهند زد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران ، رانندگان اتوبوس با شركت در یك رای گیری از برگزاری اعتصاب سراسری حمایت كردند. 94 درصد از شركت كنندگان در این رای گیری خواستار این شده اند كه در صورت عدم پرداخت پاداش و اضافه حقوق ایام المپیك، رانندگان اتوبوس باید دست از كار بكشند.

رانندگان اتوبوس شهری لندن تاكید كرده اند كه به خاطر حجم بالای كار در ایام المپیك، باید حداقل 500 پوند حقوق اضافی به هریك از رانندگان پرداخت شود.

سازمان حمل و نقل شهر لندن در واكنش به این درخواست رانندگان اعلام كرده است كه شركت های حمل و نقل خصوصی اتوبوس های شهری لندن را اداره می كنند و نحوه پرداخت حقوق و مزایا و اضافه كار رانندگان نیز به قرارداد آنان با این شركت ها بستگی دارد.

هنوز تاریخی برای برگزاری اعتصاب عمومی اعلام نشده است ولی در صورتی كه مذاكرات نمایندگان رانندگان اتوبوس با مقامات شهری و مدیران شركت های خصوصی اتوبوسرانی به نتیجه نرسد، احتمالا تا یك هفته دیگر تاریخ اعتصاب تعیین خواهد شد.

اتوبوس های شهری لندن حداقل 800 هزار مسافر اضافی را در ایام المپیك جا به جا خواهند كرد و این كار اضافی باید با پرداخت اضافه حقوق و پاداش مناسب جبران شود.

بازیهای المپیك 2012 از تاریخ 27 ژوئیه تا 12 اوت (6 تا 22 مرداد 1391) در لندن برگزار می شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار