نماينده مردم لردگان در مجلس با انتقاد از وضعيت نامناسب جاده اين شهر گفت: هر هفته مجبور هستم در مراسم ختم جان باختگان این حادثه شرکت کنم و وزیر راه و شهرسازی باید پاسخگوي اين امر باشد.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران مجید جلیل سرقلعه نماينده مردم لردگان در مجلس نهم در تذکر شفاهی در صحن علني امروز(يكشنبه) مجلس گفت: تذکر من درباره باز شدن مسیر بروجن-لردگان-ایذه است که هفت استان را به یکدیگر پیوند می دهد؛ ولی در این جاده نواقصی وجود دارد که باید اصلاح شود.

وي در ادامه افزود: طی سه سالی که جاده لردگان افتتاح شده و مورد استفاده قرار می گیرد؛ شاهد کشته شدن هموطنان زیادی در این جاده بوده ایم و متاسفانه به جای این که به عنوان نماینده این حوزه انتخابیه در مراسم شادی و تشکر از انتخاب مردم در مراسم آنها شرکت کنم مجبور هستم هر هفته در مراسم ختم جان باختگان این جاده حضور یابم.

سرقلعه همچنين با طرح سوالی دیگر از وزیر راه و شهرسازی تصريح كرد: وزیر راه و شهرسازی در سفر روز گذشته خود به استان چهارمحال و بختیاری به بنده، به عنوان نماینده این حوزه انتخابیه درخصوص حضور خود در این استان هیچ اطلاعی نداده است؛ لذا جای سوال وجود داد که چطور ممکن است وزیری در یک استان حضور یابد ولی نماینده آن حوزه انتخابیه از این موضوع بی اطلاع باشد.

وی تاکید کرد: موضوع مورد طرح را به عنوان سوال از وزیر راه و شهرسازی در آینده پیگیر خواهم شد.

/س2

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار