دبستان دخترانه حکمت، از موسسات آموزش غیر دولتی وابسته به آستان مقدس عبدالعظیم حسنی (ع) به زودی گشایش می یابد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران این دبستان با امکانات برتر آموزشی و با هدف حمایت از استعدادهای درخشان منطقه شهر ری، خصوصا اقشار محروم و ایجاد امکانات رشد و ارتقای تحصیلی برای آن تاسیس خواهد شد.
کمبود فضاهای آموزشی، به ویژه برای دانش آموزان با استعداد، همیشه به عنوان یکی از محدودیتهای قابل توجه جنوب تهران و شهر ری مطرح بوده است و آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) برای پر کردن این خلا در محرومترین منطقه شهر ری، اولین گام را برای احداث مجتمع آموزشی فرهنگی با اختصاص 42 هزار متر مربع از زمین های موقوفی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)، برداشت و کلنگ شروع عملیات اجرایی این مجتمع در سال های 1375 به زمین زده شد.
بنابراین گزارش، احداث این مجتمع با توجهات ویژه تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)آغاز شد و فاز اول و دوم و سوم این مجتمع در سه دوره آمادگی، ابتدایی در سال 1380 راهنمایی پسرانه در سال 1381 و دبیرستان پسرانه در سال 1384 در زمینی به مساحت 15 هزار متر مربع به صورت رسمی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
شایان ذکر است مجتمع پسرانه حکمت اکنون در تمامی مقاطع تحصیلی از پیش دبستانی تا پیش دانشگاهی به پرورش دانش آموزان مستعد می پردازد و کسب افتخارات ویژه علمی در آزمون های سراسری و المپیادهای تخصصی از ویژگی های دیگر دانش آموزان مجتمع آموزشی حکمت به شمار می رود./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار