بيش از90هزار بازرسي توسط واحدهاي بازرسي ونظارت مجامع امورصنفي استان تهران از واحدهاي صنفي درخرداد ماه سال جاري انجام شد.

به گزارش خبرنگار سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از بازرسي و نظارت شوراي اصناف درخصوص بازرسي هاي انجام شده از بخش هاي خرده فروشي، عمده فروشي، خدماتي، توليدي، انبارها وسردخانه ها؛ از تاريخ 23/2/91 لغايت 19/3/91 سالجاري 91 هزار و707 مورد بازرسي از واحدهاي صنفي توسط بازرسان واحدهاي بازرسي و نظارت مجامع امورصنفي استان تهران صورت گرفته است که از اين تعداد 14هزارو326مورد منجر به تشکيل پرونده شده است.

اين گزارش حاکي است بيشترين پرونده متشکله مربوط به شهر تهران با 12 هزار و 560 فقره و کمترين تعداد مربوط به شهرستان فيرزکوه با 39 فقره مي باشد،همچنين با توجه به بازرسي هاي انجام شده در حوزه کالا وخدمات بيشترين تخلفات مربوط به مرغ، گوشت گوسفندي، ميوه وتره بار، شارژ موبايل ، سيمان شيرولبنيات، حبوبات ،برنج ،قندوشکر،روغن ، لاستيک و پوشاک بوده است.

در ادامه اين گزارش آمده است، مجموع تخلفات صورت گرفته 19 هزارو 931 مورد بوده است و مجموع پرونده هاي ارسالي به تعزيرات 14هزار و 326مورد بوده است.

بر اساس اين گزارش بيشترين عنوان تخلف مربوط به عدم درج قيمت با 8هزارو367 مورد، گرانفروشي با 7 هزارو 818 فقره وعدم صدورفاکتور با يک هزارو972 فقره بوده است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار