مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت: به دنبال ارائه آموزش‌های مهارتی به کودکان و نوجوانان و در راستای تحقق هر ایرانی یک مهارت تابستان امسال آموزش‌های مهارتی در قالب 13 حرفه متنوع ارائه می‌شود.

فرشید امیری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: این اداره کل به دنبال ارائه آموزش‌های مهارتی به کودکان و نوجوانان در راستای تحقق هر ایرانی یک مهارت و شناسایی و پرورش استعدادهای مهارتی استان تابستان امسال نیز آموزش‌های مهارتی را در قالب 13 حرقفه متنوع ارائه می دهد.
وی افزود: این آموز‌ش‌ها با هدف کشف و پرورش استعدادهای مهارتی، افزایش قدرت تفکر در دانش‌آموزان و نهادینه کردن فرهنگ مهارت آموزی در خانواده‌های کرمانشاهی و پرورش نسلی خلاق و مبتکر به صورت یکيچ مهارتی در سه مقطع تحصیلی ابتدایی ، راهنمایی ودبیرستان برگزار می‌شود.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: دوره‌های آموزشی تابستانه در قالب 7 رشته مهارتی شامل الکترونیک ، مکانیک، کامپیوتر، هوافضا، عمران، مهندسی شیمی، آی تی، صنایع دستی و بازرگانی و 13 حرفه آموزشی نظیر ربات جنگجو، ربات مسیریاب، زیر دریایی مدل، سازه‌های ماکارونی؟، خودروهای با انرژی شیمیایی، قطعات پلاستیکی ، کامپوزیت و فایبرگلاس ، عروسک سازی، انیمیشن و متحرک سازی ، طراحی سایت و هک و نفوذگری در شبکه، گیوه بافی ، بورس و تجارت الکتروینک، EKIDS و ICDL به دانش‌آموزان ارائه شود.
در ادامه اسکندر قاسمی مدیر اجرایی مسابقات ملی مهارت از برگزاری مرحله شهرستانی سیزدهمین دوره مسابقات ملی و مهارت در اواخر خرداد ماه خبر داد و اظهار داشت: سیزدهمین دوره المپیاد ملی مهارت که ثبت نام مرحله شهرستانی آن از 26 فروردین آغاز و تا 4 خرداد ماه ادامه داشت: مجموعاً 507 نفر در استان‌ نام نویسی کرده‌اند.
قاسمی تاکید کرد: از مجموع ثبت نام کنندگان 405 نفر مرد و 102 نفر زن هستند که در 23 رشته مهارتی به رقابت خواهند پرداخت./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار