نمایش های "مکبث" و "عجایب المخلوقات" در دو اجرای گذشته خود، میزبان هنرمندان و چهره های مطرح تئاتر، سینما و تلویزیون بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل مجموعه تماشاخانه ایرانشهر؛ نمایش های "مکبث" و "عجایب المخلوقات" به کارگردانی رضا ثروتی در دو اجرای گذشته خود، میزبان هنرمندانی چون صابر ابر، شهرام حقیقت دوست، خسرو شهراز، الهام پاوه نژاد، رویا نونهالی، صبا کمالی، هومن سیدی، آزاده صمدی، عاطفه تهرانی و ...بوده است.

گفتنی است، نمایش "مکبث" با مدت زمان 60 دقیقه و بازی هنرمندانی همچون؛ بابک حمیدیان، مرتضی اسماعیل کاشی، بهروز کاظمی، مهدی محمدی و اصغر پیران از ساعت 19 و نمایش 60 دقیقه ای "عجایب المخلوقات" با هنرنمایی علی باقری، الهه بخشی، مجید بهرامی، پانته آ پناهی ها، اصغر پیران، یاسر خاسب، سینا رازانی و ... از ساعت 21 و 15 دقیقه به استثناء روزهای شنبه در تالار استاد سمندریان روی صحنه می روند.

این خبر می افزاید: نمایش "پدرخوانده ناپلی" به کارگردانی بابک محمدی نیز از دیگر آثار نمایشی مجموعه ایرانشهر است که با هنرنمایی مهدی سلطانی، مریم سعادت، پرستو گلستانی، امیر غفارمنش، مجید مشیری، کاظم هژیر آزاد و ... تا اواسط تیرماه سال جاری، اجراهای خود را از ساعت 20 در تماشاخانه شماره یک مجموعه ایرانشهر ادامه می دهد.

یادآور می شود: تالار استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران هم این روزها میزبان دو اثر نمایشی" این تابستان فراموشت کردم" به کارگردانی بهاره رهنما و " دو آدم خجالتی" از ارشام مودبیان است.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و یا رزرو بلیط نمایش های یاد شده می توانند از طریق شماره های 88814115 ، 88814116 و 88814125 با مجموعه تماشاخانه ایرانشهر در ارتباط باشند./ي2
برچسب ها: صابر ابر ، نمایش ، مکبث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار