به گزارش
سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران، گسترش خدمات الكترونيك اين بانك و فرهنگ سازي استفاده از آنها ، از علل استقبال گسترده مردم از اين خدمات محسوب مي شود.
در
سال 90، جمعاً 81 ميليون و 618 هزار و 185 عدد قبض خدماتي اعم از آب، برق،
گاز، تلفن ثابت و همراه، عوارض شهرداري و جرايم در اين بانك پرداخت شد كه
صرفاً 15 ميليون و 905 هزار و 394 عدد از آنها از طريق شعب بانك ملي ايران
پرداخت گرديد و مابقي از طريق خودپرداز، موبايل بانك، تلفن بانك ، وب كيوسك
، پايانه فروش و اينترنت بانك پرداخت شد.
بيشترين قبوض پرداخت شده
توسط مردم طي سال 90 به ترتيب از طريق تلفن بانك، خودپرداز، پايانه فروش و
اينترنت بانك ملي ايران بوده است./س