سرپرست معاونت آب و آبفای وزرت نیرو: سرپرست معاونت آب و آبفای وزارت نیرو از تامین آب شرب به عنوان مهمترین اولویت مدیریت بخش آب کشور در ماه های آینده یاد کرد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران  به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت نيرو (پاون)، مهندس "علیرضا دایمی" روز شنبه (امروز) در سومین نشست روسای شورای هماهنگی استان ها، با اشاره به نزدیک شدن فصل تابستان و ماه مبارک رمضان، گفت: تامین آب شرب از اولویت های مهم بخش آب کشور است.
دایمی ادامه داد: در زمان حاضر، ذخیره مخازن سدهای کشور 26 میلیارد مترمکعب است که اگر مدیریت صحیح صورت پذیرد، با مشکلی روبرو نخواهیم بود. 
وی همچنین بر ضرورت هماهنگی بخش های آب و برق کشور تاکید کرد و گفت: در وزارت نیرو بین این دو بخش باید هماهنگی کامل وجود داشته باشد.
به گفته وی، آب گاهی تولیدکننده برق و گاهی مصرف کننده انرژی است و این دو مقوله هرگز از یکدیگر جدا نیستند و باید همگام با یکدیگر حرکت کنند. 
سرپرست معاونت آب و آبفای وزارت نیرو سپس با اشاره به برخی از اولویت های وزارت نیرو، گفت: پروژه های مسکن مهر و مهر ماندگار از اولویت های کشور نیز هستند که باید مدیریت مناسب درخصوص اجرایی شدن این پروژه ها به عمل آید تا در اجرای آنها با محدودیت روبرو نشویم./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار