کارشناس سازمان راهداری از مسدود بودن ۶ محور شریانی و غیر شریانی در کل کشور خبر داد و گفت: محور چالوس به علت ریزش کوه تا اطلاع ثانوی مسدود است.

ایمان محرابی‌نیا، مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه آزاد راه تهران - شمال و محور چالوس که ساعاتی پیش به دلیل ریزش کوه مسدود شده بود در حال حاضر پاکسازی شده است، گفت: نیرو‌های راهداری در حال آماده باش هستند و تمامی محور‌هایی که ریزش سنگ داشته‌اند پاکسازی شده‌اند و در حال حاضر انسداد این محور‌ها به دلیل احتمال وقوع سیلاب و ریزش کوه است.

وی ادامه داد: محور‌های شمالی در حال حاضر پاکسازی شده‌اند، اما به دلیل احتمال وقوع سیل و نبود ایمنی در این محور‌ها پلیس راه این محور‌ها را مسدود کرده و در صورت تایید شدن ایمنی بازگشایی آنها از سوی پلیس راه اعلام می‌شود.

او با بیان اینکه در حال حاضر ۶ محور شریانی و فرعی مسدود است، افزود: محور خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد - کوهدشت و آزادراه خرم آباد - پل زال انجام می‌شود و محور چالوس و آزادراه تهران - شمال (رفت و برگشت) نیز مسدود هستند.

وی توضیح داد: محور‌های مسدود غیرشریانی هم عبارتند از  هشتگرد - طالقان،  کمربندی جدید خرانق - یزد و  یزد - دربید. همچنین محور فرعی سیاخ دارنگون مسدود است و در حال حاضر سایر محور‌های روستایی و غیر روستایی کاملا باز هستند و مشکلی از لحاظ تردد در آنها وجود ندارد.

خبرنگار: محبوبه کباری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار