ارسال پيام كوتاه از طريق تلفن ثابت در دو نوع اعتباری و دائمی به متقاضیان عرضه می‌شود که در نوع دائمی هزینه در قبوض مشترکان منظور شده و در نوع اعتباری مشترک هزینه استفاده را پیش پرداخت می کند.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران، با استفاده از SMS اینترنتی تلفن ثابت مشترکان این امکان را خواهند داشت تا با شماره تلفن ثابت خود و از طریق اینترنت، به مشترکان تلفن همراه و یا تلفن ثابت پیام کوتاه ارسال کنند.

شماره فرستنده پیامک در این سرویس، همان شماره تلفن ثابت مشترک بوده و حتی مشترکان می توانند پاسخ پیام خود را از خطوط مورد نظر دریافت کنند.

این سرویس در دو نوع اعتباری و دائمی به متقاضیان عرضه می‌شود که در نوع دائمی هزینه در قبوض مشترکان منظور شده و در نوع اعتباری مشترک هزینه استفاده را پیش پرداخت می کند.

ابراهیم یافتیان قائم مقام مدیر عامل مخابرات استان تهران در هزينه خصوص استفاده از اين سيستم گفت: متقاضیان استفاده از این سرویس می توانند در صورت انتخاب نوع اعتباری آن قبل از استفاده، از طریق پرداخت اینترنتی نسبت به خرید ماهانه این سرویس اقدام کنند و در صورتیکه بخواهند این سرویس را به صورت دائمی استفاده کنند هزینه استفاده از آن در قبوض صورتحساب آنها محاسبه می‌شود.

وی با بیان اینکه هزینه ارسال پیام کوتاه از طریق گوشی های تلفن ثابت به اندازه یک پالس مکالمه تلفن ثابت به ثابت است، تصریح کرد: اما در سرویس پیامک اینترنتی تلفن ثابت مشترک بابت ارسال هر پیام کوتاه اینترنتی همانقدر باید هزینه کند که این پیام را از طریق گوشی موبایل ارسال می کند.

یافتیان مزیت این سرویس را برای مشترکان تجاری عنوان کرد و گفت: مشترکان تجاری تلفن ثابت با کمک سرویس "پیامک اینترنتی" می توانند به جای ارسال و دریافت پیام کوتاه با پیش شماره های مجازی ۱۰۰۰، ۲۰۰۰ و ۳۰۰۰، با شماره تلفن ثابت خود پیامک ارسال و دریافت کند.

به گفته وی برای مشترکان اعتباری، ارسال پیامک از طریق این سرویس بدون محدودیت روزانه بوده و مشترک می تواند تا سقف اعتبار خریداری شده را مصرف کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار