مدیر کل اداره مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: همایش علمی مدیریت استراتژیک فرهنگی شهر تهران (ماتریس فرهنگی) در نیمه دوم سال جاری برگزار می شود.

علی اصغر محکی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: این دوره همایش در سطح ملی برگزار می شود و در حال حاضر مقدمات کار در حال انجام است.
وی تصریح کرد: مهمترین برنامه ها در قالب 30 طرح و 300 پروژه برای سال جاری تعریف شده که شامل مطالعات و سنجش افکار ارزیابی پیوست اجتماعی پروژه های شهری، تهیه دستور العمل ها، پایگاه داده های اجتماعی پژوهش های محلی و خدمات علمی و پژوهشی است.
وی همچنین از برگزاری همایش علمی مدیریت استراتژیک فرهنگی شهری تهران ماتریس فرهنگی و همایش حکمرایی خوب شهری در نیمه دوم سال جاری خبر داد و افزود: این دو همایش در سطح ملی برگزار می شود و هم اکنون مقدمات برگزاری آنها در حال انجام است.
وی تصریح کرد: مقالات مربوطه دریافت می شود و احتمال دارد هر دو همایش در آذر ماه برگزار شود.
مدیر کل اداره مطالعات اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران دیگر اقدامات سال جاری را برگزاری نمایشگاه تخصصی برگزاری کارگاه های آموزشی در چند سطح مدیران کارکنان و پژوهشگران محله، تجهیز کتابخانه ها، ارزیابی تاثیر اجتماعی 300 پروژه ای که در سطح منطقه در حال تهیه هستیم عنوان کرد.
در ادامه نیز رضا فاتح معاون هماهنگی و برنامه ریزی اداره کل مطالعات فرهنگی اجتماعی نیز اظهار کرد: بخش مطالعات و سنجش افکار شامل پژوهش ، نظر سنجی ها ارزیابی اثر بخشی برنامه ها در اجرا تالیف و ترجمه نشست های علمی است.
وی در ادامه ارزیابی و پیوست اجتماعی را شامل ارزیابی فعالیتها و نتایج کاربست ها عنوان کرد و افزود: پایگاه داده های نیز شامل تهیه نیم رخ محلات و تالیف و ترجمه است.
فاتح پژوهش های محلی را شامل برگزاری هم اندیشی های محله ای در سطح مناطق تهران بیان کرد و خاطر نشان کرد: گردآوری و به روز رسانی اطلاعات اجتماعی 374 محله شهر تهران با همان نیم رخ محلات در قالب برنامه پژوهش های محلی به انجام می رسد./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار