رئیس قوه قضاییه در اولین ساعات آغاز رأی‌گیری مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کنار سایر مردم، رأی خود را به صندوق انداخت.

 حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، صبح امروز جمعه پانزدهم تیرماه ۱۴۰۳ در اولین ساعات آغاز رأی‌گیری مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در مسجد لرزاده، در صف رأی‌دهندگان قرار گرفت و پس از چند دقیقه انتظار در صف، رأی خود را به صندوق انداخت.

رئیس قوه قضاییه همچنین هنگام حضور در صف رأی‌دهندگان، با تعدادی از مردم به گفتگوی چهره به چهره پرداخت و مطالب آنان را استماع کرد.

رئیس قوه قضاییه پس از شرکت در انتخابات بیان کرد: امروز روز سرنوشت‌سازی برای تعیین رئیس جمهور برای مدت ۴ سال است. اگر چنانچه رئیس جمهور با آرای بالاتری انتخاب شود از پشتوانه بیشتر مردمی برخوردار است و به عنوان مقام اجرایی کشور می‌تواند برنامه‌ها و اهداف خود را بهتر و سریع‌تر محقق کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای افزود: اگر با دید ملی، دینی و سیاسی به این قضیه نگاه کنیم و نسبت به سرنوشت و پیشرفت کشور نظر داریم باید به صورت گسترده در انتخابات شرکت کنیم و به فرد اصلح رای دهیم.

رئیس دستگاه قضا گفت:رئیس جمهور به عنوان رئیس شورای عالی فضای مجازی، رئیس شورای عالی فرهنگی و رئیس شورای عالی هماهنگی اقتصادی کشور هم هستند؛ اگر مردم نسبت به فضای مجازی چه از جنبه فرصتی و چه از جنبه تهدیدی، رفع مشکلات اقتصادی کشور و ارتقاء مسائل فرهنگی نقطه‌نظر دارند و حساس هستند، رئیس جمهور می‌تواند در این موارد هم تاثیرگذار باشد. رئیس جمهور مسئول اجرای قانون اساسی است و در جهت احقاق حقوق مردم می‌تواند تلاش کند؛ امروز مردم با انتخاب خود می‌توانند گره‌گشای بسیاری از مشکلات و گرفتاری‌ها باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار