نماينده مردم ميانه خطاب به وزير بهداشت نسبت به عدم تجهيز بيمارستان امام خميني گفت: متاسفانه شهرستان مدت‌ها است كه نيازمند دستگاه‌هاي تشخيصي است و اين تاخير در تكميل بيمارستان ظلم مضاعف به مردم است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران محمدعلي مددي در نطق ميان دستور امروز ( سه شنبه) با اشاره به گذشت 34 سال از پيروزي انقلاب گفت: در حال حاضر شاهد عظمت، اقتدار و استقلال ايران اسلامي به رهبري حضرت‌ايت‌الله خامنه‌اي هستيم.

نماينده مردم ميانه با اشاره به حضور پر شور مردم در انتخابات مجلس نهم افزود: درگير شدن در اقدامات غيراصولي خيانت به مردم است.

مددي در ادامه در مورد مشكلات شهرستان ميانه خطاب به احمدي‌نژاد گفت: روند گراني غيرقابل قبول است، مردم در اين مورد با معضلات جدي روبرو هستند، اگر قيمت‌ كالاهاي اساسي مديريت شود سايه گراني از سر مردم برداشته مي‌شود، مردم دغدغه بيكاري دارند اين مساله به ويژه در ميان فارغ‌التحصيلان بسيار پررنگ است، بنابراين انتظار مي‌رود با صدور مجوز استخدام براي پست‌هاي خالي دولتي و همچنين كارآفريني در بخش خصوصي اين مشكل برطرف شود.

نماينده مردم ميانه خطاب به وزير بهداشت نسبت به عدم تجهيز بيمارستان امام خميني اعتراض كرد و گفت: متاسفانه شهرستان مدت‌ها است كه نيازمند دستگاه‌هاي تشخيصي است و اين تاخير در تكميل بيمارستان ظلم مضاعف به مردم است.

مرندي خطاب به نيك‌زاد وزير راه و شهرسازي ادامه داد: محروم ماندن مردم ميانه از اتوبان ارتباطي ظلم است، فاصله 55 كيلومتري ميانه با اتوبان منجر به محروم ماندن شهرستان از خيرات اين اتوبان شده است، همچنين پروژه‌هاي چهار خطه كردن راه‌هاي مواصلاتي شهرستان ميانه از سرعت مناسبي برخوردار نيست.

وي خطاب به ضرغامي درخواست كرد تا در راه‌اندازي فرستنده‌هاي ديجيتال جديتي بيشتري به خرج دهد و همچنين از نجار وزير كشور درخواست كرد تا با توجه به پراكندگي شهرستان ميانه نسبت به ارتقاي از فرمانداري به فرمانداري ويژه اقدام كند، همچنين در مورد تركمنچاي اظهار كرد كه منطقه ظرفيت تبديل به شهرستان را دارد و بايد صاحب فرمانداري شود.

نماينده مردم ميانه خطاب به نامجو وزير نيرو اظها كرد: سد‌هاي تامين‌‌كننده آب شرب و كشاورزي منطقه از پيشرفت فيزيكي قابل برخوداري نيست و نياز به تامين اعتبار دارد تا غبار محروميت از منطقه زودوده شود.

وي در پايان نسبت به خطر كاهش آب درياچه اروميه هشدار داد و اظهار كرد: جان ميليون‌ها نفر در مخاطره است و بايد در اين مورد اهتمام جدي به خرج داده شود./ب2


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار