دبير كل جامعه اسلامي مهندسين گفت: تا دو ماه آينده ساز و كار جديدي از سوي اصولگرايان براي انتخابات رياست جمهوري تعريف مي شود که به واسطه آن اصولگرايان با اتحاد و وحدت بيشتري در صحنه حاضر مي شوند.

محمد رضا باهنر دبير كل جامعه اسلامي مهندسين در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، پيرامون ورود اصلاح طلبان به انتخابات رياست جمهوري گفت: ورود اصلاح طلبان به انتخابات آتي با شرط و شروطي همراه است چرا كه آنان بايد مواضع خود را در رابطه با فتنه 88 معلوم كنند.  
 
وي ادامه داد: اصلاح طلبان بايد تعريف مشخصي از اصلاح طلبي ارايه دهند و مشخص كنند كه آيا اصلاح طلبي به معناي هنجار شكني، مقابله با اصول انقلاب، نظام و يا قانون اساسي است؟
 
باهنر با اشاره به اينکه هيچ نظامي اجازه فعاليت گروه هاي قانون شکن را نخواهد داد، تصريح کرد: اگر اصلاح طلبان در چار چوب قانون اساسي كشور بخواهند فعاليتي داشته باشند هيچ مشكلي وجود ندارد و مي توانند حضور پيدا كنند.
 
*شکل گيري ساز و كار جديد انتخابات رياست جمهوري تا دو ماه آينده
 
عضو فهرست انتخاباتي جبهه متحد اصولگرايان درباره ساز و كار انتخابات مجلس شوراي اسلامي  اظهار داشت: ساز و كار سياسي كه بر انتخابات مجلس شوراي اسلامي حاكم بود ساز و كار بدي نبود ولي اين شاکله نياز به كمال و رشد بيشتري دارد .  
 
باهنر ادامه داد: ساز و كار قبلي اصولگرايان براي مجلس نهم بايد كاملتر و جامعتر شود و قاعدتا ظرف دو ماه آينده يك ساز و كار جديدي براي انتخابات رياست جمهوري تعريف مي شود که در اين ساز و كار جديد اصولگرايان با اتحاد و وحدت بيشتري در انتخابات رياست جمهوري حاضر مي شوند.

*كانديداهايي كه در رسانه ها مطرح هستند در حد حدس و گمان است  
 
نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي به اسامي مطرح شده براي انتخابات رياست جمهوري اشاره و خاطر نشان کرد: در حال حاضر بسيار زود است كه بخواهيم درباره كانديداتوري فرد خاصي اظهار نظر كنيم چراکه تجربه نشان داده تاييد سازو کارهاي انتخابات رياست جمهوري در ايران ظرف 4 الي 5 ماه منتهي به آن شكل مي گيرد بنابراين اسامي مطرح شده در رسانه ها در حد حدس و گمان است کما اينکه شايد اين افراد نيز از مطرح بودن نامشان راضي نباشند. /س3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار