خسروحيدري، هافبك تيم استقلال با پيشنهاد قابل توجه مسئولان تيم سپاهان روبرو شده است تا براي فصل آينده به اين تيم باز گردد.

 به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، هافبك راست آبي ها با شرايط خاصي روبرو شده و با حضور اميرقلعه نوعي در تيم استقلال وضعيت براي وي متفاوت است زيرا اين بازيكن با اين مربي مشكل خاصي ندارد و ماندنش بلامانع خواهد بود.

البته هنوز قراردادي به ثبت نرسيده زيرا بازي هاي تيم ملي در رقابت هاي مقدماتي جام جهاني شرايط را تغيير داده است و بازيكنان ملي پوش، در انتظار پايان بازي هاي تيم ملي هستند تا براي آينده خود تصميم گيري كنند.

اين در حالي است كه پيشنهاد خوب سپاهان به هافبك آبي ها رسيده است و اين بازيكن در حال بررسي آن است و استقلالي ها نيز نگران جدايي اين هافبك از تيم هستند.

اما از آنجا كه رابطه حيدري با قلعه نوعي بسيار خوب است وي از طريق دوستانش به حيدري پيغام داده است كه قيد جدايي از استقلال را بزند و تمام ذهنش معطوف به حضور در تمرينات اين تيم پس از اردوي تيم ملي باشد.

از طرفي اميرقلعه نوعي نام اين بازيكن را در فهرست بازيكنان مورد نيازش در فصل آينده قرار داده است و مدعي شده كه به هيچ وجه راضي به جدايي اين بازيكن از تيم نيست و وي را راضي مي كند كه در استقلال بماند و به سپاهان باز نگردد./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار