با حضور به موقع ستاد بحران منطقه 20 و اجرای عملیات امدادی، نشت گاز ایستگاه تقلیل فشار گاز در جاده ورامین مهار و محور مسدود شده بازگشایی شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران دبیر ستاد مدیریت بحران گفت: براساس سناریو فرضی، پس از زمین لرزه 6.7 ریشتری در شهرستان ری ایستگاه تقلیل فشار گاز واقع در جاده ورامین دچار آتش سوزی و نشت شدید گاز شد که با حضور به موقع ستاد بحران که متشکل از نیروی انتظامی، نیروی راهور، آتش نشانی، ادارات گاز، برق و آب،‌گروه عملیات 137، هلال احمر، سپاه و اورژانس است، حادثه مهار شد.
محسن کریمی فاکتور سرعت و عکس العمل صحیح را در اجرای خدمات و امداد رسانی، حیاتی برشمرد و تصریح کرد: ارتقا سطح آمادگی و سرعت عمل در ایجاد هماهنگی بین اعضا ستاد بحران، افزایش توانایی امدادگران و کاهش زمان رسیدن به حادثه، ایجاد تمرین و هماهنگی بین واحدهای اجرایی و بازبینی توانایی ها و سنجش نقاط ضعف و قوت از اهداف برگزاری ا ین مانور بوده است.
وی با اشاره به اینکه اجرای این مانور در جهت تعامل همه ادارات اجرایی، عملیاتی تر و امدادی شهر نقش به سزایی داشته است خاطر نشان کرد: این مانور تخصصی به منظور ارتقا ایمنی و حصول آمادگی لازم در مقابله با بحران از سوی شرکت گاز استان تهران طراحی شده بود که به صورت سراسری در تمامی مناطق تهران برگزار شد./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار