مدیر بازاریابی باشگاه فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: ورزشگاه تختی آبادان به عنوان محل اختصاصی برگزاری بازی های این تیم تا قبل از آغاز رقابت های لیگ برتر، بازسازی شده و توسعه می یابد.

'میثم راستی' در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان افزود: بر اساس ایراداتی كه بازرسان كنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC) به ورزشگاه تختی گرفته اند مقرر شد قبل از آغاز بازی های لیگ برتر فصل آینده این بهسازی تحقق یابد .

وی افزود: ظرفیت استاندارد فعلی ورزشگاه تختی آبادان هشت هزار نفر است كه در مقاطعی از فصل گذشته حتی 20 هزار نفر نیز در این ورزشگاه برای تماشای بازی های صنعت نفت در لیگ برتر حضور می یافتند.

راستی ادامه داد: بر همین اساس جلسه ای با امور مهندسی پالایشگاه آبادان برگزار شد و قرار شد كه این شركت بعد از انجام امور كارشناسی نسبت به نصب صندلی در ورزشگاه اقدام كند.

راستی در خصوص تعداد صندلی هایی كه قرار است در ورزشگاه نصب شود، نیز گفت: ابتدا باید با كارشناسی های انجام شده معلوم شود كه صندلی هایی كه قرار استفاده شود چقدر عرض دارند.

مدیر بازاریابی باشگاه صنعت نفت آبادان همچنین با اشاره به نام گذاری امسال به سال حمایت از تولید ملی و كار و سرمایه ایرانی از رهبرمعظم انقلاب گفت: اولویت امسال این باشگاه برای جذب اسپانسر با شركت های داخلی است تا بتوانیم حتی در ورزش نیز به پیام رهبر معظم انقلاب عمل كنیم.

راستی افزود: همچنین در بخش تهیه لباس های تیم نیز قرار شد این امر به شركت های تولید كننده داخلی سپرده شود تا سال آینده با یك برند داخلی وارد رقابت های لیگ برتر باشگاه های كشور شوند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.