شركت هاي بيمه براساس تعهدات تعيين شده در قانون بيمه نامه شخص ثالث مكلف به صدور كامل بيمه نامه شخص ثالث به متقاضيان هستند.

جواد سهاميان مديرعامل شركت بيمه ايران و دبير سنديكاي بيمه گران در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران گفت: مبناي تعهدات شركت هاي بيمه در قبال متقاضيان براساس اصلاحيه قانون بيمه نامه شخص ثالث كه در شهريور سال 87 تهيه و تصويب شده به صورت شفاف مشخص شده كه براساس آن تمام شركت هاي بيمه موظف به اجراي كامل قانون بيمه شخص ثالث بر پايه و مقررات و آئين نامه هاي تصويب شده هستند.
سهاميان با بيان اينكه شركت هاي بيمه تحت هيچ شرايطي حق كم فروشي در خصوص بيمه نامه شخص ثالث را ندارند اظهار داشت: شركت هاي بيمه ملزم به اجراي تعهدات در قبال متقاضيان دريافت بيمه نامه شخص ثالث مي باشند كه در غير اين صورت عدم رعايت قانون از سوي شركت هاي بيمه تخلف محسوب شده و مردم مي توانند اين تخلفات را به مراجع ذي صلاح گزارش دهند.
مديرعامل شركت بيمه ايران ادامه داد: به همين منظور در شركت بيمه ايران اداره بازرسي و اداره مديريت اتومبيل مسئول رسيدگي به شكايت هاي ارسال شده از سوي مردم در خصوص صدور بيمه نامه هاي مربوط به شركت بيمه ايران هستند كه مردم مي توانند با مراجعه به آنها مشكلات خود را در مورد بيمه نامه هاي شخص ثالث صادر شده از سوي شركت بيمه ايران اعلام كنند.
گفتني است: در هفته هاي اخير با وجود اينكه مصوبه اخير نرخ ديه تاكيد شده كه شركت هاي بيمه حق حفظ و موارد درج شده در قانون بيمه نامه شخص ثالث را در بيمه نامه هاي خود ندارند اما متاسفانه اين موضوع از سوي برخي از شركت هاي بيمه رعايت نمي شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار