نایب رئیس فدراسیون کشتی در بجنورد خبرداد: تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی پیش از حضور در المپیک در تورنمنت اسپانیا شرکت می کنند

 

 

به گزارش  خبرنگار باشگاه خبرنگاران  بجنورد رنگرز  در حاشیه مجمع انتخاب رئیس هیات کشتی استان با اعلام این خبر ، از کشورهای شرکت کننده در این تورنمنت نام نبرد و گفت :حضور ما در این تورنمنت  برای حضور احتمالی تیم روسیه است که می تواند محک خوبی برای ملی پوشان کشورمان باشد.

نایب رئیس فدراسیون کشتی افزود:با حمایت های وزیر ورزش و جوانان تمام امکانات برای حضور قدرتمند تیم های کشتی کشورمان در المپیک بسیج شده است و با توجه به کسب سمیه کلیه اوزان در المپیک هدف اصلی ما کسب مدال در 14 وزن کشتی است که امیدواریم برای نخستین بار اتفاق بیافتد.

حسن رنگرز اضافه کرد: تا شروع المپیک اردوی تیم های ملی کشورمان به طور مستمر و مداوم برگزار می شود ،تمام صاحبنظران کشتی به تیم های ملی کمک می کنند و در حال حاضر شرایط تمرینی و اردویی کشتی گیران زیر نظر کادر فنی و سرمربیان تیم با کیفیت بسیار بالایی انجام می شود.

 وی همچنین با اشاره به تغییرات اخیر در فدراسیون کشتی اظهار داشت : اولویت اصلی ما در مجموعه جدید تعیین و تکلیف هیات های استانی و تثبیت جایگاه و تعیین روسای استانی است تا بازوهای اجرایی را در استانها بتوانیم تقویت کنیم و در قدم های بعدی استعدادیابی و ایجاد فضای قهرمانی ،برگزاری منسجم مسابقات لیگ و پایه و اردوهای منسجم رده های سنی تیم ملی را برگزار کنیم.

وی از استان خراسان شمالی نیز به عنوان یکی از استانهای مستعد کشتی کشور یاد کرد و افزود: با توجه به جایگاه استان خراسان شمالی در کشتی های سنتی و بومی در کشور امیدواریم با مجموعه جدید ورزش و هیات کشتی استان به همین مراتب شاهد رشد این استان در کشتی های قهرمانی آزاد و فرنگی باشیم .  /س 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.