دکتر کامران دانشجو وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری به مناسبت قهرمانی تیم فوتسال دانشجویان کشورمان در مسابقات فوتسال دانشجویان آسیا پیام تبریکی صادر نمود.

به گزارش سرويس صنفي آموزشي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی وزارت علوم ، در پیام دکتر دانشجو آمده است : موفقیت دانشجویان غیور کشور در عرصه‌های علم‌اندوزی و کسب قله‌های برتر ورزشی دانشجویی جهان همواره نشان از شایستگی والای جوانان دیندار ایران اسلامی است.
وزیر علوم در این پیام با بیان اینکه کسب این مقام ارزشمند به عنوان نقطه عطف و تجلی قدرت واقعی رشته فوتسال ایران است ، اظهار داشته است : رجاء واثق دارم که قهرمانی مقتدرانه شما در قاره کهن آسیا زمینه درخشش بیشتر شما دانشجویان را در عرصه‌های علمی و ورزشی فراهم خواهد ساخت.
در ادامه این پیام دکتر دانشجو ضمن آرزوی موفقیت روز افزون و سرافرازی هر چه بیشتر دانشجویان ایران اسلامی گفته است : ضمن تقدیر از تلاش و همت خستگی‌ناپذیر کلیه دست‌اندرکاران ورزش دانشجویی بویژه اعضای تیم فوتسال دانشجویان کشور که با پشتكار فراوان و نيز منش و اخلاق انسانی و اسلامی، مقام قهرمانی فوتسال آسیا را کسب کرده‌اند این قهرمانی را به جامعه علمی و ورزشی کشور علی‌الخصوص به ورزشکاران دانشجو صمیمانه تبریک می‌گویم./عط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار