همزمان با روز جهانی اهدای خون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اهداکنندگان برتر خون در کشور که بیش از 100 بار خون اهداکرده اند، تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، در مراسمی که به مناسبت روز جهانی اهدای خون در مجموعه ورزشی 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی برگزار شد، دکتر مرضیه وحید دستجردی از چند تن از هموطنان که تاکنون بیش از 100 بار خون خود را اهدا کرده و به عنوان اهداکننده برتر از سوی پایگاه های انتقال خون سراسر کشور معرفی شده بودند، تقدیر به عمل آورد.
بنا براین گزارش پیش از مراسم تقدیر، وزیر بهداشت با اشاره به اهمیت اهدای خون در جامعه و نقش مفید و موثر اهداکنندگان در برطرف ساختن نیازمندی ها به خون، گفت: من به عنوان یک جرّاحی که بارها در اتاق عمل شاهد نقش موثر خون اهدایی شما در نجات جان بیماران و کار با عظمت شما بوده ام از شما قدردانی کرده و از خدای متعال می خواهم ما و شما را در انجام وظایفمان موفق بدارد.
وی افزود: امسال از سوی سازمان بهداشت جهانی از شما به عنوان قهرمانان بشریت یاد شده است و شعار امسال این سازمان به مناسبت این روز «هر اهداکننده یک قهرمان» نامگذاری شده است که واقعا" شعار به جا و مناسبی است.
گفتنی است در این مراسم علاوه بر وزیر بهداشت، دکتر عباسی وزیر ورزش، دکتر آقاجانی مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی و همچنین دکتر توگه مدیرعامل سازمان انتقال خون و سایر مسئولان این سازمان به همراه تعداد کثیری از خانواده بزرگ کارکنان این سازمان و خانواده های اهداکنندگان خون حضور داشتند./عط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار