یاسوج/

رسالت پیامبر گرامی اسلام (ص) مقابله با جهالت بشریت بود

امام جمعه گچساران گفت: رسالت پیامبر گرامی اسلام (ص) مقابله با جهالت بشریت و آگاه كردن مردم ستمدیده جهان بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج ، حجت الاسلام سید 'فرج الله موسوی' روز گذشته در خطبه های نماز جمعه گچساران افزود: این رسالت امتی را از خواب غفلت بیدار كرد كه قرن ها با جاهلبت زندگی كرده بودند.
وی با اشاره به ابعاد شخصیتی پیامبر گرامی اسلام (ص)، بیان كرد: آن پیامبر بزرگوار با اخلاق حسنه خود توانست نام اسلام را در تاریخ به ثبت رسانده و به مسلمانان عزت بخشد.
موسوی با بیان اینكه انحراف جامعه اسلامی پس از رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص) تا به امروز ادامه دارد، اظهار داشت: فعالیت برخی فرقه های انحرافی در مسیر خلاف اسلام ناب محمدی (ص) پس از وفات آن حضرت رشد كرد كه آن فرقه ها به طور دایم با مسلمانان جهان در ستیز هستند.
وی رعایت نشدن برخی شئون فرهنگی و اجتماعی و نفوذ فرهنگ غربی در خانواده ‌های ایرانی را موجب تزلزل بنیان های اخلاق نبوی در نظام اسلامی دانست و عنوان كرد: می بایست والدین بیش از پیش هوشیار باشند و از مسائلی كه به نحوی منجر به كمرنگ شدن باورها و اعتقادات دینی جوانان و نوجوانان می شود پرهیز كنند.
موسوی بزرگترین راهكار مبارزه با تهاجم فرهنگی غرب را ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) و تمسك به قرآن و اهل بیت (ع) اعلام كرد و ابراز داشت: تسهیل در تشكیل خانواده و ازدواج جوانان بهترین راه مقابله با فساد و انحرافات جامعه است. /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.